ale neviem ci je to dobra volba ... chcel by som ho vyuzivat tak 60 % asfalt 40 % les .... som z okolia MT takze je to tu dost zarastene....
hmm skuste mi poradit ci je to good volba alebo poradte nieco ine ... diki za odpoved
posledný komentár: 10. 10. 2025 o 20:51
posledný komentár: 6. 9. 2025 o 15:35
posledný komentár: 17. 8. 2025 o 16:20
hm... tebe ťažko radiť, lebo u vás by si nielen využil vyšší zdvih (aj keď na HT viac ako tých 100-115 mm naozaj nemá význam, lebo pevný zadok ti to bude aj tak kaziť), ale aj kotúčovky... ale za túto cenu tie kotúčovky nebudú veľmi slávne (aj keď, od Shimana je všetko celkom OK) a vidla jakbysmet (ale ak budú kotúčovky, vidla bude ešte horšia)
ja by som skúsil
http://www.suncycle.sk/index2.php?nazov ... 400&id=727
http://www.suncycle.sk/index2.php?nazov ... 20D&id=779
http://www.suncycle.sk/index2.php?nazov ... 20D&id=814
alebo na objednávku by sa snáď našiel nejaký Transalp (www.transalp24.de), napr. Stoker II Disc, 650 EUR bez dopravy, celkom fajn hmotnosť - a o stovku drahší Starrbike 10,5 kg...
doprava je ak sa nemýlim 67 EUR
edit/// alebo este tento http://www.kubicasport.eu/produkt/778/H ... dition-SL/
Avalanche 1.0 celkom ujde a navyše má aj vcelku pevný rám, GT ho uvádza ako All Mountain, čo je síce na hardtail odvážne označenie, ale budiž - znamená to o.i. pevnejší rám
ten Tecnic tam hmotnosť má
Pell's ... no, mne prišiel na predajni ten diskový Razzer zľahka ľahší ako diskový Avalanche 1.0; myslím, že Avalanche mal nejako zľahka pod 13 kíl, ale to by vedel povedať možno davhan alebo ešte pár chalanov ich tu sedlá...
ten Haibike má veľmi chrumkavú cenu pri tom obhádzaní!!!
najlepšie je sa na tie biky posadiť a povoziť... ja som najprv v Kaktuse porovnával Avalancha a jednu zlacnenú Konu, to vyhral Avalanche, a potom v Podunajských opäť Avalanche s Pellsom a ešte pár kúskami... a v mojom podpise vidíš, čo vyhralo... ide o to, že na základe pohľadu na fotku a zoznamu komponentov sa dá povedať že kde je rám lepšie/horšie obhádzaný, ale ten finálny pocit z jazdy je subjektívny, ja proste nemôžem vedieť, ako sa na tom bude sedieť tebe (a z fotky ani ako by sa na tom sedelo mne) - napr. či ti viac vyhovujú rovné riadidlá alebo lastovičky, to je čisto tvoja subjektívna preferencia
ja mám napr. ako bývalý cesťák radšej natiahnutejší posed, to zas mnohým nevyhovuje
hmm vydrzi to podomnou:D (110KG) dik ci je to spravna volba:D
za tú cenu nieje o čom, hlavne tá Rock Shox vidlica je vzhľadom k tvojej váhe dôležitá, brzdy super, náboje tiež, Schwalbe plášte.........
alebo ostat pri tom http://www.kubicasport.eu/produkt/778/H ... dition-SL/ ???
váži skor 2x toľko ako priemerný cyklista, k tomu kotúče... tá vidla dostane dobre naložené...
zabúdaš na jednu vec, vidla sa nastavuje na hmotnosť jazdca (čiže spravidla sa nenecháva nastavená "ako z obchodu") - u pružinovej výmenou pružiny (pri nákupe)
skôr tam môže byť problém že ak 50kilový aziat vyrába komponent, pri ktorom sa normálne očakáva, že bude užívať 60-70kilový chrt, tak sa môže stať, že pre danú vidlu sa už nebude dodávať pružina na hentakú overweight... našťastie RokŠoks sú amíci a tí majú teda iné postavy... a Tora je dosť pevná a odolná vidla...
a efektívnejšie by asi bolo vymeniť konečne tú pružinu (môj feeling je, ako keby sa to v základnej verzii dodávalo na tak asi 75-80 kg jazdca - celkom mi to korešponduje aj s odporúčanými tlakmi vo vzduchových vidlách, tie sú tiež pomerne prehnané)
no ved to som az vcera zistil:D