zaujimaju ma hlavne vyhody a nevyhody UST vs DT swiss riesenia (ale kludne tu rozoberajte aj ine)
takze, ak vsetko dobre chapem...
UST = UST rafik + UST plast + UST ventil
DT = DT rafik + DT tubelesskit + normalny plast*
chapem dobre?
* - k tomu dt tubeless kitu pisu ze len UST plaste ale niekde som tu cital ze aj normalne.. nedefektuje to potom velmi?
+ v DT kite je nejaky maglajz co plast pri defekte lepi, je nieco podobne aj pri UST alebo to tam netreba kvoli hrubke plastov? (a aku uspesnost ma ten maglajz ?
discuss...
Inak nikto ?
Jazdit duse, tak pisem o krivych Tufo, co nevylucuje, ze s dusami nemusia dobre sadnut.
Inak nikto ?
Jazdil som asi mesiac a bolo to v pohode. Defekt som tam s dušou nemal. Určite sa to dá jazdiť s aj bez duše. Keď som dal dole dušu tak som mal pozatekané mlieko v dierach. Inak tá páska nebola zničená tak ako to vyzeralo na pohľad. Ale hlavná a moja chba bola v tom ohnutom ráfku. Aj keď som o tom vedel, tak som to ešte jazdil a teda pri ťažkom teréne na skalách a koreňoch to púšťalo a v poslednej dobe viac, tak som to zhodil. Naroval som ráfik, riadne vyčistil, dal novú pásku, mlieko a drží to zas pekne .) Ale myslel som si že budú na rafiku hrany na dierach, no nič také som tam nemal
V rafikoch je takato paska. Bude stacit pri prechode na bezdusaky?
V rafikoch je takato paska. Bude stacit pri prechode na bezdusaky?
To nie je bezdusova paska, vyhoď to a daj tam normálnu bezdusovu.
V rafikoch je takato paska. Bude stacit pri prechode na bezdusaky?
A hlavne páska by mala byť nalepená v celej šírke vnútorného rafika čiže tak aby bola pri nahodení plášťa prekrytá pätkami.