Kamosova manzelka jazdi cestak, ale strasne ju nebavia kopce (radsej potlaci akoby sa trapila) a tak premysla nad elektrickym cetstakom, kedze jej manzel aktivne jazdi, aby mohli chodit spolu.
Otaznych je niekolko bodov.
Zaujala ma nizka kapacita baterie oproti horskym a niektori vyrobcovia uvadzaju aj dojazd a ten je tiez polovicny oproti deklarovanym na horskych.
A to moze byt prave problem. Naozaj spravi na cestaku len nejakych 50km? Ako to v reale vlastne velmi zerie, ked predpokladame, ze vacsinu casu sa ide rovina s nejakym tym kopcom po ceste?
Ako je to s odblokovanim na cestakoch? Ona dokaze jazdi tych cca 25km aj teraz, ale jej manzel by urcite siel radsej slusnejsich 30-35 ako je zvyknuty, takze bez odblokovaneho motora ho bude zdrzovat tak ci tak.
Otazne totizto je, ci ma elektro
cestak pre nu zmysel, kedze jej sice pomoze v kopcoch, ktore nenavidi, ale vacsinu casu sa aj tak ide rovina a tam ju bude naopak brzdit, kedze jej prida 5kg na
bicykli a cez 25km/h ju nepusti.
Cital som tu par komentov o tom ako prave takymto zmiesanym parom elektrocestak pomohol a chodia spolu aj na dlhsie vylety len ma mataju tieto veci.
Ma to niekto doma odksusane? Idealne zena, ktora chodi s muzom na cesty;o)?
Ahoj, my sme boli tak Sella Ronda. Ja na cesťáku a žena na elektro cesťáku. Spravili sme 51 km a prevýšenie 1587 m a v pohode to prešla a
vydržala. Samozrejme, ale nevalila na maxime celú trasu. Na rovine na tom šla normálne ako ja, ale zasa sme skôr cykloturisti ako pretekári, ale 35 - 40 km na tom normálne vedela ísť. Keďže na našom modeli je batéria riešená spoločne s motorom, tak vieš to celé vybrať. Je to dobrá voľba a bez problémov spolu vieme absolovať skoro akékoľvek trasy. Samozrejme musíš myslieť na dojazd a je logické, že 3000 výškových za deň nedáš.