No neviem ako to máte s tým využívaním zdvihu ale ked využívaš 90% tak to nemusí byť nutne zle. Napríklad pri zdvihu 160-170mm mať 10% rezervu je asi oki. Ja to mám tiež podobne, ale jazdím len traily na fotra na pohodku a prakticky neskáčem - len občas pohopsám cez skaly a korene, žiadne polety dlhé a
vidla ide na 80%-90%. Ale k pointe - raz som v meste išiel prirýchlo a omylom som skočil to čo zvyknem zjazdiť s cca metrovej výšky, len takú šikminu ale som dal skok na zlý - rovný dopad a vidla išla na doraz aj
tlmič a až ma dlane dva dni boleli. Tých 10% rezervy môže byť práve na takéto chyby ked nedoletíš resp. preletíš dopad ako ja... Tiež mám RS Yarinu a mám dojem, že až príliš nízky tlak jej uberá v citlivosti pri žehlení malých nerovností, ked je zas úplne bez tokenov (vozím jeden token), tak sa dosť prepadáva v strede čo je dosť nepríjemné pri vyššej rýchlosti pri klopení a brzdení. Inak mám dve Yari jedna má Air shaft B1 a druhá C1.
Ani jedna nie je lepšia alebo horšia od tej druhejn ale potrebujú iný tlak, aby som dosiahol sag niečo medzi 20%-25%a. A tá s C1 shaftom je bez tokenov v strede zdvihu na mna makká a musím tam mať kus nižší tlak ako v tej B1 na sag 20%. Tá s B1 shaftom má celkom dobrý stred zdvihu aj bez tokenov ale treba tam o niečo väčší tlak (cca 15-20Psi už presne neviem). B1 shaft mi príde lepší a citlivejší na jemné nerovnosti ale C1 je zas nejako lepší pri vyšších rýchlostiach ale teda s jedným alebo dvoma tokenmi. Inak rebound sa mi velmi dobre nastavuje na schodoch pri pomalšej jazde samo jamo - pekne sa to dá odhadnúť kedy je rýchla alebo zas pomalá, ani jedno nie je príjemné
Ešte posledná vec kamoš čo má 105kg tak tomu air shaft C1 vobec nevyhovoval a strašne na to frflal, že starý air shaft bol lepší, mne s 90kg nejako nerobí problém ani C1 - práve kvoli tomu reboundu, ktorý nemusí byť v extrémnych hodnotách - niekto to už spomínal vyššie.