Arrow79 Žerie menej lebo dostávaš menej podpory. Pri ledabylom byciklovaní v miernom kopci ani nemusíš cítiť rozdiel, že si preradil z Tour na eMTB. Ale ak by si mal vyšší stupeň Sport, a nie eMTB, pozri o čo väčší je prírastok na osi Y. Orientačne do 1/3 výkonu tlaku na pedáli ti Sport pridá od motora viac ako eMTB. Až sa ale do pedálov zaprieš eMTB ide hore až na max 85Nm., no pri krivke Sport stúpaš s menším prírastkom výkonu od motora. A dostaneš sa pod max. výkonom motora. Samozrejme, že v prípade potreby vieš prepnúť na Turbo, aby si bol hore na max. výkone. Sám si musíš povedať, vedieť, v ktorej oblasti potrebuješ akú podporu . Podobne je to s tour a MagicTour.
Môj prípad - rekreačný jazdec 4 tis. ročne. Kamoš hore kopcom na Sporte a ja na svojom eMTB som mu akosi nestačil. Obaja sme sa pohybovali (svojim dôchodcovským výkonom) v 1/3 výkonu na osi x od 0. No on bral na Sporte od motora viac ako ja na eMTB. Až keď som pritlačil na pedal tak som cítil odozvu,
Dnes mám nastavené klasické krivky, eco, tour, sport a turbo. Pre moje nohy spokojnosť :). Športovci majú iné nastavenia, vedia prečo.
03.08.2022 - 21:28:21
11
Presne preto my sportovci ostavame na eMTB😉
04.08.2022 - 08:18:09
01
Inak ďalšia nová vec, v poslednom FW je hill hold. Dáš walk assist, keď pustis tlačidlo tak motor 10 sekúnd podrží, aby bike necuval. Ficurka, ale celkom poteší.
05.08.2022 - 19:40:37
00
Ja to nevyuzijem, bo na to pouzivam brzdu😉
05.08.2022 - 21:00:30
00
Jasne, ja som napísal len pre info, že toto je tiež nové. Keď už musím používať walk assist tak áno, tiež keď treba stlačim brzdu. Ale pre nových používateľov to možno bude zaujímavá ficurka.
05.08.2022 - 22:06:27
01
Arrow79 napísal:
Ja som nevedel, že sa to dá zmeniť. eMTB mi vyhovuje, podľa mňa aj bude menej zrat baterku ako Sport keďže Sport je linear. A na eMTB vieš odkruzit v podstate celú trasu. Ale Maco_PP daj potom vediet, ak to prehodis, ako sa Ti to javí. Následne možno pouvažujem, aj keď ako píšem s eMTB som spokojný.



cawes,
tak v piatok bola prva garančka a poprosil som chalanov nech prehodia eMTB za Sport .. poriesili … teraz ma mamina na eBike rezimy: Eco/Tour+ / Sport/Turbo …. je spokojna Sport jej vyhovuje v strmsich pasazach 😝👌
aa dokonca je moznost pri rezime Sport personalizacie, tak ako aj pri Eco a Turbo 👌
toto nestavenie zmenilo aj moj pohlad na motor Bosch CX … v kopci som uz za manzelkou nestihal 🤗🤗🤗
dnes sme dali 75km a dojazd bol nieco cez 50km … takze zo spotrebou je to zrejme asi tiez oki 👍
07.08.2022 - 17:00:54
01
Teraz mas nejaky zasadny rozdiel medzi sport a turbo?
07.08.2022 - 17:34:30
00
no jazdi to manzelka, ktora po presedlani zo Shimano e8000 na Bosch CX videla zmenu taktiez aj ja .. pisal som to vyssie … fakt tie krivky su v Shimane linearne a je citit ze Bosch nastupuje inak co jej moc nevyhovovalo a na rady tu chalanov na fore som dal zmenit rezim eMtb na Sport ktory ma tu kriku strmsiu a je to citit… co sa tyla Tvojej otazky neviem ju zodpovedat, lebo dnes rezim Turbo vobec nepouzila .. jazdila viac menej Tour+ a Sport …… skusim ja pri najblizsom vyjazde a mozem Ti poslat info … ale Sport sa da personalizovat … nastavil som jej tam max. 85nM a ide jak pilka 😝👍
07.08.2022 - 17:40:57
01
FeroR Pozri tie grafy, a vidíš, kde sú rozdiely. Na Sporte nedosiahneš podporu ako Turbo (max) ale z druhej strany v ľavej časti osi x , tak v 1/3 či 2/5 je pri Sport-e silnejšia, vyššia podpora od motora ako eMTB (krivka eMTB je pod krivkou Sport) Podobne je to u MagicTour ( Tour+) , oproti Tour. Pri takomto klasickom nastavení pri preradení podpory z ľubovolného stupňa na vyšší je citeľný prírastok vypomoci od motora. Mne vyhovuje klasika, vyskúšal som si všetky varianty nastavenia. (Zopakujem, a potvrďte prosím, že nie je možné súčasne nastaviť eMTB a Tour+. T.j. eco a turbo sa meniť nedá, a z dvoch uprostred môžeš zmeniť len jeden.
07.08.2022 - 19:55:11
01
keyboard_arrow_up