Dnes som zistil, že keď pridávam tovar do už existujúcej objednávky, nedá sa uplatniť zľavový kupón. Musel som vytvoriť úplne novú a požiadať o spojenie.
30.08.2022 - 10:43:51
01
Mne sa napríklad nedá vytvoriť objednávka.
Tovar je skladom, dodanie kuriérom, platba prevodom a stále dokola.
31.08.2022 - 07:10:29
00
Ani na PC, ani na mobile.
A druhá vec, nedajú sa mi upraviť príspevky.
V menu to vidím, upravím príspevok, dám odoslať a hodí ma to do úpravy pôvodného príspevku.
31.08.2022 - 07:22:10
00
Pozrieme sa na to, sipim aj ja nejaku zradu, co sa udiala v noci. Dik za info
31.08.2022 - 07:23:32
00
Nakolko nejde editovat tak problem sme identifikovali a na rieseni pracujeme, je to vcelku zaujimave ale verim v kratkom case fixneme.
31.08.2022 - 07:56:21
01
Nejde upravit ani odoslat prispevok, jedine cez rychlu odpoved
31.08.2022 - 08:17:02
00
Quick fix na objednavky uz bezi, tie sa daju odosielat. Na celkovom rieseni pracujeme, pravdepodobne za tym stoji nocna aktualizacia servra, ktora zahadne vstupila do odosielania formularov.
31.08.2022 - 08:26:33
02
Ok, objednavka prebehla teraz uspesne
31.08.2022 - 08:35:17
00
Moja tiež, ďakujem.
31.08.2022 - 09:18:23
00
mozem sa opytat preco este nebola odoslana moja objednavka 590671? Uz vcera ste mali vsetko skladom a zarezervovane na moju objednavku, vsetko uz svietilo na zeleno. dik za info
07.09.2022 - 19:22:45
00
Hehe :) moja je zelena od vcera a namiesto info o odoslani som dostal info o zdrzani :) takze ako dovod ti zrejme uvedu, ze proste nestihaju a zrejme to tak je :) privela objednavame
07.09.2022 - 19:26:33
00
Aktualne jemne meskame 1 den pri niektorych objednavkach. Dovod je kombinacia sviatkov a velkeho poctu objednavok, dali sme dobrovolne nasilu v expedicii jeden sviatocny den. Ratam, ze zajtra to dozenieme, pardon za zdrzanie.
07.09.2022 - 19:38:19
01
prisiel mi email ze mi to zajtra poslete a v piatok dorucenie, tak snad to tak bude, lebo mi chybaju tri relativne drobnosti a bez nich to nedoskladam a nepojazdim. obvzlast ma trha ked je to novy bike :D diky za pochopenie
07.09.2022 - 19:42:28
00
Ahojte, práve som chcel stornovať objednávku a mám taký postreh. Nikde v detailoch objednávky nemám info, že som požiadal o storno a ani mailom mi neprišlo potvrdenie odoslaného storna. Je to tak v poriadku? Alebo by to šlo aj lepšie?

Ešte toto, keďže mám objednávky dve, tak ak som omylom stornoval tú druhú, tak ma asi porazí

druhý update, dopadlo to dobre a stornovali ste mi správnu a poslali mi o tom mail :) ... každopádne by nebolo od veci aby človek v detailoch videl, že položil otázku alebo že vyplnil storno, hm?
08.09.2022 - 08:56:41
01
lapaloma, vdaka za feedback, informaciu o poziadavke o storno by nemal byt problem doplnit, s tou otazkou si nie som isty, ale preberieme.
08.09.2022 - 09:13:40
01
keyboard_arrow_up