To si musel sediet v tej najlacnejsej verzii bez klimy. Vyssie verzie maju zadne sedadla aspon delene 2:1.
https://www.youtube.com/watch?v=NEHGXrlhgJ4&t=525sPri MCV I by som si bol ochotny doplatit za:
6 rychlosti
3 nezavisle a posuvne zadne sedadla.
Rychlosti Jokker poriesil. Zadne sedadla vyzeraju byt to iste ako MCV I. K sedadlam:
Daju sa sklopit operadla, ale vtedy vznika velmi velky vyskovy rozdiel medzi dnom a sklopenymi sedadlami, co je dost neprakticke
Fyzika nepusti. Vysoke sedacky pri vyssich MPV/mini MPV autach nikdy nebudu mat operadla zaklapatelne do podlahy po vyklopeni sedaku ako pri klasickych kombi (MCV II, Fabia). A lacne mini MPV nikdy nebude mat samostatne a posuvne sedacky. Problem pri MCV I je aj ten, ze zadne sedacky su dost vpredu. Sam za sebou som sedim nepohodlne (ale zase 190cm + dlhe ruky, nohy). Mohli to cele posunut 5-10cm dozadu, ale chapem, ze z pohladu nakladov sa im hodi mat ich jednotne v oboch verziach (5 aj 7 miestnej).
Potesilo, ze aspon opierky hlavy vzadu su uz zasuvacie dolu a netreba ich vyberat pri sklapani, ak je predne
sedadlo moc vzadu. Planujem vyskusat, ci sa daju namontovat aj do MCV I.
Demontaz zadnych sedadiel bez naradia asi nema ani Jokker. Skoda, pritom by to bolo lacne a velmi prakticke. V praxy nie je problem ten jeden resp. dva sroby povolit - jednosedacku pomerne casto vyberam, ked ideme 2+2 , alebo sam s lozkom a bikom. Bike/biky su vtedy nastojaka vedla seba bez predneho
kolesa namiesto tej sedacky za spolujazdcom.
Na lozko su tie sedacky v pohode. Mam aj jednomiestnu verziu lozka len na dvojsedacku, aby som mohol
spavat s bikom.