Najde sa tu nejaky expert, co by vedel identifikovat pricinu problemu? Nehrkoce mi to stale, len obcas - aj na hladkej ceste, ale ozve sa to aj ked prejdem po nerovnosti. Bol som aj u mechanika, ale vtedy samozrejme islo vsetko ticho. Podla mojho nazoru je nieco uvolnene. Vsetky vonkajsie casti su prekontrolovane a vyzeraju byt v poriadku. Pravdepodobne ide o vnutornu cast v oblasti zadneho kolesa. Baterka uvolnena nie je.

Takisto je jedno na akom prevode idem alebo aku mam kadenciu. Zvuk sa nemeni. To hrkotanie je pocut aj pri roztoceni kolesa ked bike nadvihnem na 1-2 sekundy. Na biku mam najazdenych ani nie 1000 km. Moze takyto zvuk vydavat uvolnene lozisko? Vdaka za pomoc.

video: https://streamable.com/jjmwpf
20.10.2022 - 11:56:02
00
Ak mas dusove koleso mrkni ci nemas povolenu tu maticku ktorou fixujes ventil o rafik resp. ak nemas typ ventilka so zavitom ci mas cez ventilok nalepenu nalepku proti hrkaniu ventila v rafiku.. Dalsia varianta hrkajuce hydr. hadice v rame alebo kabelaz radenia (ak je tam Di2)
24.10.2022 - 21:40:43
00
SiD3 napísal:
Ak mas dusove koleso mrkni ci nemas povolenu tu maticku ktorou fixujes ventil o rafik resp. ak nemas typ ventilka so zavitom ci mas cez ventilok nalepenu nalepku proti hrkaniu ventila v rafiku.. Dalsia varianta hrkajuce hydr. hadice v rame alebo kabelaz radenia (ak je tam Di2)


Matica na ventile uvolnena nie je. Pozeral som aj ci to nebude naboj v zadnom kolese ale vyzera to byt v poriadku. Ta kabelaz v rame mi dava celkom zmysel. Kablik v prehadzovacke som lepsie zafixoval. Drzi ho taka mala prkotinka, ale zrejme neplnila svoj ucel na 100% pretoze som ten kablik mohol tahat von/vopchat naspat dnu do ramu 3-4 cm. Uvidime na testovacej jazde zajtra alebo pozajtra.
25.10.2022 - 22:08:48
00
TomasiskoS napísal: