No prave ze to na 99% v terene nevyzujes. Serioazne MacGyver riesenia by boli nutne. Napr pouzit staru gumu z auta ako podlozku niekde zo smetiska...
Na druhej strane ak
plast drzi po hormade, na tom inserte sa bude dat ist. Cize diera pri ktorej by ti dusa pomohla je v pohode jazditelna aj s insertom. Dokonca si myslim ze aj diera kde by ti uz ani dusa nepomohla je na inserte stale "jazditelna".
Ja to vidim tak EN, DH jazdenie, jasna volba chodis +- hore dolu jednym kopcom a v doline mas auto. Ak sa nieco pokasle, po auto prides na 99.9%
XC, maraton asi nie. Dojazd desiatky km na inserte si neviem velmi predstavit. Mozne to asi je, ale asi by to bolo uplne peklo pre to ze sa to vobec neodvaluje. Opravit to v terene, niekde medzi dvoma dedinami nepovazujem ze realisticke.
AM, trail je na kazdeho zvazeni, to je seda zona.
edit: Pre uplnost ale musim pripomenut ze aspon pre mna nie je na insert dovod dojazd s dierou, ani ochrana rafu. Daval som to do kolesa pre zmenu pruzenia/odskakovania kolesa. S insertom je v kolese menej vzduchu a tym padom rychlejsie narasta tlak pri zasiahnuti prekazky. To sposobuje kompresiu aj samotneho insertu ktora je ale pomalsia co sa chova ako progresivne pruzenie. Nasledne az sa
koleso odvali z prekazky neodskoci, lebo insertu trva v pomere ku vzduchu dlho kym sa vrati na povodny objem. Tym padom sa to trocha chova ako by to malo zatlmeny odskok. Tlak v plasti sa vracia na povodnu hodnotu ovela dlhsie ako bez insertu. To je dovod preco mam insert v kolesa a aj dovod preco tam ostane.