Taktiež zásielka tento týždeň doručená Packetou, bez toho žeby bolo tel číslo uvedené v adrese.
05.10.2022 - 16:42:32
00
A kamufloval si ho alebo si ho tam zadal do tých doplnkových informácií?
05.10.2022 - 16:51:03
00
Nie nič som nekamufloval. Mam vyplnený profil, a tel číslo je zadané v príslušnej kolonke, nie v adrese.
Ale priznávam, že pred 2 rokmi? som ten telefon vkladal do názvu ulice pre istotu. Teraz nie.
05.10.2022 - 16:55:51
00
Dnes na bike24.com naskladnili celkom slušný počet brzdových sád Trickstuff Piccola Carbon a Trickstuff Piccola Carbon HD, obe za rovnakú cenu. Tipujem, že do konca víkendu budú fuč.
21.10.2022 - 20:59:47
00
Vcera vecer o pol 9 vytvorena objednavka a pred polnocou mail ze je to zabalene a balik caka na kuriera
24.11.2022 - 11:56:58
00
V utorok som kupoval na bike24 viacej veci, urobil som objednavku a zaplatil som kartou, Zabudol som vsak na nieco a tak som im pisal mail ze ci je mozne doplnit do objednavky este jednu vec, aby som nemusel platit dalsie postovne. Ochotne mi aktualizovali objednavku. Lenze zaplatena bola len suma povodnej objednavky, Pisal som im mail, odpovedali ze si stiahnu sami z karty ten rozdiel. Lenze pri takychto platbach zasadne pouzivam "virtualne" cislo karty vygenerovane app Tatrabanky, ktore je jednorazove a plati cca 10 min.. Cize sami si stiahnut z karty nemohli. Ponukali mi platbu cez Pay Pal, ale ten uz nemam a nakoniec sme sa dohodli na klasickom prevode. Komunikacia rychla, ochota doriesit problem, klobuk dole. Rad u nich nakupujem, nechal som u nich uz zopar tisic eur
24.11.2022 - 12:24:35
00
mne konečne vybavili reklamáciu kľuk, poslané v juli, zaregistrovali to až 15. augusta s vyjadrením, že to bude trvať 4 -6 týždňov... nejak v oktobri som sa prvý krát na to pýtal, že čo teda, tetka napísala že to posunie ďalej a dostanem odpoved najskôr ako bude možné, ďalší mesiac a nič nedošlo... tak som sa zasa pripomenul, že už je to dlho a nech mi dajú peniaze alebo kupon v tej hodnote... za nejaké 3 dni došla odpoved že to teda vybavili a posielajú peniaze na účet, zatial ale nenabehli
24.11.2022 - 12:46:01
00
tiez dobra skusenost tento tyzden - objednal som v pondelok vecer 2 pary topanok, do rana este zlacneli kazdy par o 10e, tak som im napisal mail, ze ake mam moznosti. do hodiny odpoved, ze mi upravili cenu na aktualnu a dnes rano tovar uz aj dorazil.
24.11.2022 - 14:47:18
00
lakko tak to ti gratulujem, niekto sa musel dobre vyspat. Ja som takto ziadal nieco doplnit uz niekolko krat a nikdy mi nevysli v ustrety. Vzdy som si musel spravit novu objednavku a zaplatit dalsich 10€ za dopravu
24.11.2022 - 15:36:22
00
hlavne sa čudujem, že mu niekto tak rýchlo odpísal, mne odpisujú tak za tri dni najskôr
24.11.2022 - 15:41:23
01
asi tam zamestnali nových ľudí, alebo nejak zdokonalili systém, lebo dnes objednávka odoslaná nejak o tretej poobede a o 3 hodiny mail, že odoslané... to sa mi teda nikdy nestalo ešte... pred rokmi to ešte bežalo tak že večer som čosi naklikal a ráno už posielali... ale teraz tie kovidy atd to predlžili aj na dva dni niekedy, ak sa bavíme o tom, že vždy bolo všetko skladom
24.11.2022 - 21:47:18
00
Bohuzial musim pridat moju prvu negativnu skusenost s B24. V pondelok som vytvoril objednavku za 500e, v utorok mi prisiel mail o odoslani(co znamena len ze vytvorili v systeme dopravcu zasielku). Balik bol odoslany vcera ale nasledne sa z nejakeho dovodu hned vrateny spat. Udaje som zadaval take ako stale, predtym som nemal ziadny problem - tel cislo ako nazov firmy a do adresy. Zo supportu mi odpisali toto:
unfortunately I can not tell you this I apologize very much for the incorrect delivery. A new shipment is unfortunately not possible. However, you will be refunded the full amount as soon as the return is completed.

Nechapem velmi preco mi nevedia poslat ten isty balik znova, vzhladom na to ze BF ponuka je casovo obmedzena, teraz musim cakat na refund. Hlavne veci okrem drobnosti maju stale na sklade tak neviem ci robit znova objednavku alebo co.
Príloha:
Screenshot_2022-11-25-12-15-57-720-edit_com.android.chrome.jpg
25.11.2022 - 12:25:00
00
Asi zistili, ze ti omylom poslali nieco ine, tak ho stiahli.
25.11.2022 - 13:01:58
00
konečne opacny tok penazi s týmto institutom 😂 aj tak som to skoro vsetko minul nakupom cez BF... ale tak som rad, ze ta reklamacia dopadla takto, lebo od jula sa to tahalo, dlho nic, v októbri som sa prvy krat hlasil ze co teda, mal som dostat odpoved co najskor ako sa bude dat... presiel dalsi skoro mesiac a nic, tak som sa znova slusne spytal, ze uz je to dlho a mohli by mi vratit peniaze alebo aspon dat poukazku... a konečne sa lady pohli

Prílohy:

IMG_20221128_223548.jpg
IMG_20221128_223548.jpg 80.67 KiB thumb_up0thumb_down

28.11.2022 - 22:47:16
01
mizaky napísal:
Bohuzial musim pridat moju prvu negativnu skusenost s B24. V pondelok som vytvoril objednavku za 500e, v utorok mi prisiel mail o odoslani(co znamena len ze vytvorili v systeme dopravcu zasielku). Balik bol odoslany vcera ale nasledne sa z nejakeho dovodu hned vrateny spat. Udaje som zadaval take ako stale, predtym som nemal ziadny problem - tel cislo ako nazov firmy a do adresy. Zo supportu mi odpisali toto:
unfortunately I can not tell you this I apologize very much for the incorrect delivery. A new shipment is unfortunately not possible. However, you will be refunded the full amount as soon as the return is completed.

Nechapem velmi preco mi nevedia poslat ten isty balik znova, vzhladom na to ze BF ponuka je casovo obmedzena, teraz musim cakat na refund. Hlavne veci okrem drobnosti maju stale na sklade tak neviem ci robit znova objednavku alebo co.
Príloha:
Screenshot_2022-11-25-12-15-57-720-edit_com.android.chrome.jpg


Zaujímavé...mám podobný problém.
Ale s tým, že odoslali, dostalo sa to aj ku kuriérovi ale packeta to nevie 3 dni za sebou doručiť.
Adresa je na firmu kde vždy niekto na recepcii je.
30.11.2022 - 09:19:29
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
keyboard_arrow_up