Po dohode s moderátorom zakladám túto tému.Možno to niekomu pomože pri skladní biku.Sem môžete dávať fotky a reálne váhy komponentov ktoré máte,poznáte a tak podobne.
tiež mám Garbaruk kazetu (10-52) aj prevodník, 32 z. , reťaz som mal deore 12-sp. , teraz GX Eagle,nevidím rozdiel,obidve funkčne ok ,životnosť super,mazané len Squirtom,pohon čistý.opotrebenie minimálne
podobne, kombinoval som na MTB Sram a Shimano hore dole, nakoniec som skoncil u XX1 retaze,
12s retaz som uplne v pohode pouzival na 1x11 (ked som este mal) na graveli a absolutne bez problemov, neviem o akej nekompabilite sa tu hovori.
Teraz
MTB:
XX1 retaz , WolfTooth StainlesSteel prevodnik a GX kazeta (predtym XT kazety, Sram/AB prevodniky, retaze GX, XT, X01 a tiez ziaden problem)
Gravel:
XX1 retaz, Garbaruk prevodnik a Garbaruk 12s kazeta ( predtym kazeta Deore 5100 11s)
A co si sa chcel dozvediet? ? jazdim ako 120mm 35ku, tak aj 100mm 32ku a su to (podla mojej skusenosti) vyborne fungujuce vidlice s prijemnou hmotnostou, uzivatelsky komfortne (servis), za adekvatnu cenu / prevadzkove naklady. Na moje jazdenie az-az ?
Dlhodobo pouzivam XT strmene v kombinacii s XTR pakami. Teraz sa mi podarilo na bazari velmi vyhodne (vpodstate na menej nez stoja nove XT) zohnat starsie M9000 strmene, tak som ich upgradol. Mala uspora na vahe.
Pokiaľ ma pamäť neklame, tak XTR dvojpiestové strmene používajú menšie platničky s menšou brzdnou plochou a tým pádom aj brzdný výkon je slabší.
Osobne som vždy chcel skôr vyskúšať kombo XTR páky bez servowave-u a 4 piestové strmene, ale ekonomicky sa mi do toho nikdy nechcelo
bimjeam Kupil som ich prave preto, ze su to starsie M9000 a tam idu platnicky rovnake ako do XT. Ked si vsimnes obrazky, tvar je totozny s XT, akurat su vyrobene z lahsieho matrosa. Mensie platne, kompatibilne s cestnymi brzdami maju az novsie M9100 a tie som prave nechcel. Pritom hmotnostne su tie strmene totozne.
ivast Tvarovo su tie strmene navlas rovanke vratane piestov. V tomto pripade to ma zmysel.
jachmel tak potom je to ok, ja som vozil len M9100 a popravde nechcel by som to ani zadarmo, to je tak pre 65 kg chrtov, nie pre normočloveka.
Osobne ma hnevá, že tie karbónové páčky sú v mieste uchytenia širšie a nedá sa nimi vytuniť deore, slx ani xt páka :/
Xpedo MForce8 Ti, slubovaná hmoťnosť 220g, reálna 215g, váhový limit 90kg, 3x zapúzdrené ložisko, rozoberateľné z oboch strán s dobrým prístupom, uvidíme čo to vydrží v reálnom svete Keď nie tak návrat k XTR s METI. zatiaľ som spokojný, normálne mám pocit že sa pripnem rýchlejšie než na shimane, akurát tretry, ktoré majú veľký kanál medzi výstupkami podrážky, budú mať s nimi zrejme problém, lebo nebude opora v tele pedálu voči podrážke.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
podobne, kombinoval som na MTB Sram a Shimano hore dole, nakoniec som skoncil u XX1 retaze,
12s retaz som uplne v pohode pouzival na 1x11 (ked som este mal) na graveli a absolutne bez problemov, neviem o akej nekompabilite sa tu hovori.
Teraz
MTB:
XX1 retaz , WolfTooth StainlesSteel prevodnik a GX kazeta (predtym XT kazety, Sram/AB prevodniky, retaze GX, XT, X01 a tiez ziaden problem)
Gravel:
XX1 retaz, Garbaruk prevodnik a Garbaruk 12s kazeta ( predtym kazeta Deore 5100 11s)
Aj moja sid select aj sid ultimate SL tam skoncila 😁😂💪🤫
ak nechces presne tu znacku tak to maju aj tu na shopehttps://www.mtbiker.sk/shop/komponenty/bowdeny-a-lanka/prislusenstvo/jagwire-internal-housing-damper.html?itm_medium=forum#180116
hej, presne ta rozpravocka mi bola jednou z inspiracii...
No vela som sa nedozvedel
Osobne som vždy chcel skôr vyskúšať kombo XTR páky bez servowave-u a 4 piestové strmene, ale ekonomicky sa mi do toho nikdy nechcelo
ivast Tvarovo su tie strmene navlas rovanke vratane piestov. V tomto pripade to ma zmysel.
Osobne ma hnevá, že tie karbónové páčky sú v mieste uchytenia širšie a nedá sa nimi vytuniť deore, slx ani xt páka :/