To som netvrdil,ale neni pomer.
Porovnal si motor k prevodovke v zmysle, ze ulahcuje. Odhliadnuc od toho, ze prevodovku (alebo teda prevody) mas na
ebiku aj na obyko biku, tak motor je pridavna sila (ulahcovanie je pridavnou energiou), kdezto prevodovka, alebo prevody ziadnu energiu nepridavaju. Preto je prirovnanie nezmyselne.
Prevodovka meni krutiaci moment pre idealne vyuzitie krivky krutiaceho momentu (max. vykonv vs. otacky). Samozrejme, ze ulahcuje, ale ziadnu energiu neprida. Ulahcovanie motorom nie je totozne s ulahcovanim akymkolvek inym pasivnym komponentom, ktory energiu nepridava. Proste to nie je porovnatelne a nikdy nebude, akokolvek budes s tym budes krutit
Akakolvek ina pomocna sila, ktora moze bajk tlacit , teda vietor, ci gravitacia plati rovnako aj pre ebike, ktory ma naviac tu dalsiu energiu z motora. Proste sa s tym zmier
Inak aby som nebol mio temu (hejt
), tak som si vsimol, ze vela ebikerom sa robi krvavo pred ocami, ak niekto sa snazi upravit veci na pravu mieru, alebo nieco podotkne. Ktovie preco
Plus, este pridam jednu vec. Prakticky kazdy
ebike sa meni na motorove vozidlo prepnutim na turbo, kde
pedal uz sluzi len ako zapinacie tlacidlo
Ale to nie je dolezite, skor tych nerealnych 250w