Kategórie
Bike-techE-diot
Myslim ze netreba vysvetlovat.
Novinka CTM RUBY GX PRO 29 dámsky elektrobicykel, staroružová perleť
od 1 998 €
MOC 2 399 €
Novinka -17% Haibike Alltrack 11 ABS 29 elektrobicykel, blue/titan/yellow glossy
3 999 €
-17%
MOC 4 799 €
Výpredaj -28% GHOST E-Teru Essential Ladies 27.5 EQ dámsky elektrobicykel, dark grey/light grey gloss
2 149 €
-28%
MOC 2 999 €
Akcia -24% Superior eXP 8089 B 29 elektrobicykel, gloss chrome/matte black
3 049 €
-24%
MOC 3 999 €
-31% Lapierre Overvolt HT 7.6 29 elektrobicykel, žltá
od 2 399 €
-31%
MOC 3 499 €
Novinka GHOST E-Teru Pro 29 elektrobicykel, storm grey/chilly white
3 999 €
MOC 4 699 €
Novinka CTM PULZE GX 29 elektrobicykel, matná hlbokomodrá perleť
od 1 899 €
MOC 2 199 €
Výpredaj savings Bosch PowerTube BBP3760 Horizontal batéria, 625 Wh
467 €
savings
MOC 699,90 €
Doteraz som stretal "krízu stredného veku" s pivnym pupkom. Na jeseň boli oblečení jak ja cez december
Žiadny makaci.
Porovnávať voľnočasové aktivity so zamestnaním je mimo.
Lepšie prirovnanie je nejaký žeriav na bodybuilding alebo ulahcovac bežeckého pásu.
Najlepšie sú kolobežky so sedačkou...
A Priklad je len navod, cesta na to aby ste pochopili ako sa dopracovat k vysledku. Ten je dolezity.
Áno vidím to , zobral si si výsledok, aký tam chceš mať, a dopasoval si k nemu úplne hocičo, čo nemá hlavu a pätu, len aby to nejak vyšlo, nič na racionálnom základe.
A keďže máš neupadnuté IQ, pasujem ťa za lietadlo
sportovec urcite ano, aj jazdec F1 sa nadrie ako kon a to sedla pekne vykonnu masinu
takisto aj DH je narocny sport na fyzicku, hlavne dost na ruky
len je to motorovy sport , to je cele
Mohol som mať kondičku ako Rocky, no na čo by mi bola?
Ebike je ako nadržaná holka. Stačí jemný dotyk a hneď to s tebou roztočí....
A keď počuješ ako krásne vzdychá keď sa do nej zaprieš, vrchol nenechá na seba dlho čakať....
takisto aj DH je narocny sport na fyzicku, hlavne dost na ruky
len je to motorovy sport , to je cele
Jablka a hrusky, ide o to ze cyklistika je sport bez motora, cize kto chce sportovat kupi si bicykel kto sa chce vozit e-bike. Neviem co to ma spolocne s F1, je nejaka verzia bez motora ktora sa tvari ako F1?
A keď počuješ ako krásne vzdychá keď sa do nej zaprieš, vrchol nenechá na seba dlho čakať....
More like high maintenance slut, zlatokopka.
Preferujem servis robiť sam. Lebo zle skúsenosti. Pri ebiku už to nejde doma.
Dosť mam stres ci vydrží baterka vo svetlach
Šak by sa biobiker v hrobe obracal...
nejsi cyklista, pot , slzy a krv, to je mtb
Na fajront chceš ísť bajkom domov, ale baterka vybita
Ty kokos range anxiety ako na Dacia spring
Marhule a melon a citron ... Stacilo ovocneho intermezza. Dajme teraz dopravno/zvieracie - on o voze, ty o koze
lto len napisal, ze ebike je motosport a nechapem co riesis ty. Netusim preco si vybral ako priklad ineho motosportu prave F1, mozno chcel len naznacit, ze na prvy pohlad sa moze zdat, ze panacik v nej cely cas len sedi a nic nerobi
Btw. F0 vo Vrbovom je bezmotorova.
Nech tu len nehejtujeme, ferovost sportu vramci samotnej ebike katogorie je tiez tema, co (nielen) ebikeri riesia - je tu o tom tema https://www.mtbiker.sk/forum/elektro-bicykle-f33/preteky-kategoria-e-bike-t41812.html
Nene.
Jedine, ze by ste to premenovali na nieco ako: Racionalne argumenty proti nasilnej politickej agende e-mobility.
Ja mam elektricky rad, vlaky, aj trolejbusy, aj lanovky aj invalidne voziky vsetkych vykonov a tvarov. Dokonca aj elektricky hoonitron sa mi paci.
Co sa mi nepaci, je ze nikde nie je uvedene celkova ucinnost elektrickeho auta pri beznpom pouzivani v dennej premavke a napriek tomu sa nehambia hovorit o ekologii. Podobne ako u fotovoltiky, kde nikto nezarata do ucionoosti panelu spotrebovanu energiu pri jeho vyrobe, prprave, distribucii. Ani jeho znizovanie ucinnosti pouzivanim. Keby to totiz urobili, zistilo by sa, ze na 1m2 panelu sa mine viac prvotnej energie pri jeho vyrobe, ako panel za svoju zivotnost dokaze zo slnka ziskat.
Cize kolko energie sa z jedneho kila uhlia dostane na koleso. Alebo z gramu jadroveho paliva ci z m2 fotovoltiky (po zaratani jej vyrobnych nakladov v energii).... A to este neratam kopec pridruzenych syustemov v e-autach ako kontrola teploty clankov, napajane kvanta procesorov, kurenie/chadenie interieru, sedaciek, hifi..., chaldenie motorov, pohon obehovych cerpadiel....
Ja to cislo mam. Som elektrotechnik a mam aj slusne zaklady energetiky. 10 rokov som robil v manazmente energetickcyc stavieb a dohliadal na ich budovanie.
V zasade je to so spalovacim benzinovym motorom za jedno a vznetovy ma vacsiu ucinnost ako elektricke auto.
Ucinnost sa zjednodusene da popisat ako:
Kolko z prvotnej surovyny - energie v nej (uhlie, jadro, solar...) sa dostane skutocne na vyslednu precu ktoru pozdaujeme (vykon na kolese). Treba si to predstavit ako kolko odpadneho tepla, alebo ineho bordelu sa vytvori pre to aby sa dodal nejaky nominalny vykon na koleso.
Teda ak ma diesel vacsiu ucinnost, znamena to, ze na 1km to vozidlo vytvori menej odpadu, ako elektro auto.
PS: moje zavery potvrdil aj nezavisly vyzkum na niekolkych univerziatach a japonska to dokonca publikovala. Nikto to nechcel pustit do medii. Chvilu sa to dalo najst na ich stranke , po roku ostal len FB vycuc v nemcine a nakoniec aj ten bol zmazany ako hox
E-mobilita je super koncept, ale preskocili sme jeden extremne dolezity mediz krok. Vynalez a distribuciu maleho, lacneho, prenosneho fuzneho reaktoru pre kazdu domacnost a auto. E-auta tu boli skor ako spalovacie a je dobry dovod preco sa neuchytili.
Prve spalovacie auto 1886 prve elektricke vozidlo 1835.
CISTA DEVOLUCIA DNES!
Na zvyšok som nenabrala ešte odvahu