Tatry ráno boli úžasné, lesné cesty primrznuté, teplota asi 2 stupne. Voľbou prípomoci sa dá pekne regulovať telesná teplota, čo je fantastická vec v zime.
V ramci zimnej pripravy si biobiker a dochodca vysiel na Sliezsky dom. Urcite mi to dalo viac, ako sa vozit pod Tatrami na e-motorke. Aj som sa viac spotil...
Voľbou prípomoci sa dá pekne regulovať telesná teplota, čo je fantastická vec v zime.
treba zainvestovat nielen do masiny ale aj cykloblecenia.
dnes 3-5°c... pred dlhym stupanim/zjazdom pracovat s vrstvami oblecenia.
uvolnit zips na softshell bunde a vyzliect windstopper vetrovku.
mam aj zalozne rukavice na zjazd, aby som neletel v spotenych dolu.
ked budes mokry, bude ti zima..
Zamyslenie pre všetkých elektrohejterov, ked budete mať 90+ rokov, alebo nedajbože nejakú telesnú vadu a budete si ešte chcieť občasne užiť svoje obľubene traily, čerstvý vzduch a jazdu na kolesách, nekúpite si aj vy elektro?...
Merops z dôchodku ho kúpiť? A keby aj bol zadarmo, jednoduchšie je skrátiť čas jazdy, alebo vzdialenosť. Pri tom koľko to váži, kto "90 ročný s telesnou vadou" by sa s nim trápil? Keď sa povie 140kg, tak prvé čo pomyslím je "chudák jeho nohy, že musia nosiť také telo, ten musí mať riadne dotrhané šlachy a obrúsené kolenné kĺby.
Neviem ake ebiky budú za 50 rokov, to by bola špekulácia. Teraz ak by som mal 90 rokov, tak radšej iba jazda okolo domu na niečom, čo sa dá vziať do ruky ako taška .
Zamyslenie pre všetkých elektrohejterov, ked budete mať 90+ rokov, alebo nedajbože nejakú telesnú vadu a budete si ešte chcieť občasne užiť svoje obľubene traily, čerstvý vzduch a jazdu na kolesách, nekúpite si aj vy elektro?...
Ja som sa nad tým zamyslel. Vád mám niekoľko tak do toho určite pôjdem aj keď ja nespadám ani pod striktnú definíciu biobajkera pretože som nikdy netrénoval, nekomoval a ani vlastne nikoho nepredbiehal. Ja sa len rád vozím keď je čas, vlastne ani bajker asi nie som skôr cykloturista a tí majú povolené akékoľvek úchylky.
Tento príspevok vyhodnotili používatelia ako nekvalitný alebo ofenzívny, a preto sa nezobrazuje visibility
Treba si uživať všetky druhy radosti kým sme mladí. Načo čakať kým bude človek starý?
Ak ebiky dostali domasedov do prírody je to veľký prínos pre nich. To že biobikerom vadia, je skôr prejav Ebajkizmu - nenávisti voči elektrickej prípomoci na bicykloch. A to už je nebezpečné. Za chvíľu sa tu bude presadzovať árijská čistota cyklistiky a ečkari budú tí nečistí a podradní, ktorých treba niekam zavrieť. Niečo podobné tu v histórii už bolo.
Zaujímalo by ma či postihnutí ľudia na obyčajných vozíčkoch opovrhujú vozičkármi s elektrickým pohonom ... veď asi najlepšie je makať za svoje
Zamyslenie pre všetkých elektrohejterov, ked budete mať 90+ rokov, alebo nedajbože nejakú telesnú vadu a budete si ešte chcieť občasne užiť svoje obľubene traily, čerstvý vzduch a jazdu na kolesách, nekúpite si aj vy elektro?...
nie je to iba ze za mna pedaluje, musis byt schopni ovladat stroj za kazdych okolnosti. stary clovek co ledva stoji na vlastnych, krehke kosti, reflexy, rura hore, vysoko tazisko... do obchodu/posta sobi20 bude asi lepsi. v takom veku clovek asi ma ine problemy ako traily.
celkovy rozdiel vahy medzi mojmi bajkmi ani 3kg. vyniest na 3p je citelne.
zjazd pri vysokej rychlosti - mtb balony su tazke a chovaju sa jak gyroskopy.
ekvivalent namahy na kross 27-30kmh je ako 19-22 mtb. predpokladam ze slaba osoba bude mat nastavenu velku vypomoc.
je vedecky dokazane ze mat svalovu hmotu aj v starobe je dobre kvoli vplyvu na celkovy zdravotny stav, je otazne ci velka vypomoc pomoze budovat svalstvo, asi nie.
ako som spominal, moc mi vadia cipnute stroje, pretoze su nebezpecne pre okolie.
Chlapci nepride vam carovne, ze sami seba davate na roven a pripodobnujete s 90 rocnymi, postihnutymi s telesnymi (a dusevnymi nie?) vadami? sry, ale najviac ebabetarov zjavne hejtuju samotni ebabetari
Ak ebiky dostali domasedov do prírody je to veľký prínos pre nich.
Ebiky (teda prípomoc motora) ich do prírody nedostali. Dostal ich tam marketing. Z časti Slovensko rozbicykloval Peter Sagan a z časti novinka v podobe ebiku. Tieto gaučove typy si neuvedomujú, že sa na ňom nadrú rovnako, možno ešte aj viac, lebo ten troj nevedia používať a jediné čo tým získajú, je že do tej krčmy vzdialenej 8km prídu o čosi skôr. Bežní športovci aj decká ich obiehajú na klasických bicykloch a oni si dovezú ebike autom na posledný kilometer. Ísť do prírody len kvôli pivu a selfíčku na výhliadke... veď aj peších turistov je tam dnes toľko a večer je tam po zemi odpadkov ako ráno na námestí na nový rok.
Oni pošlú z nôh do pedálov rovnaké watty ako na klasickom (idu a dychčia tak či tak nadoraz) a v kopci si nemajú ako oddýchnuť, lebo musia šliapať do pedálov. Rok predtým na spoločnom pojazde všetci ako svorka vlkov kráčala povedľa bicykla, bez námahy zjazdovala a vládla dobrá nálada. Dnes majú ebike a kričia že: "jaaaaaaj pozor ideeeem" a po jazde sú unavený roztrasený ako po celodennom maratóne, lebo technika je namáhavejšia a bolia ich z toho ruky.
No a nakoniec 20 minút traja špekulujú ako ho vyložiť na strechu auta. Hoci to majú domov bližšie než ja. Mali si kúpiť karbónovú XC raketu s nižším valivým odporom a nemali by tak roztrasené ruky ako z práce pri trasáku betónu.
Totižto ak by nemali auto a nemali inú možnosť dopravy než bicykel, tak by boli rozbicyklovaní naozaj a nejakých 5km domov by im nevadilo. Ja som to mal z pojazdu domov až 18km na celopére, priemerka 26km/h (2x18km po ceste + 25km/800m samotny pojazd) a doma ma čakalo množstvo práce.
V robote stojím pri ponku celý deň aj s nadčasmi ako o***** a kolegiňa čo odmieta nadčasy odkedy má auto, jej nohy úplne zdreveneli a ledva prejde na wc. Bicykel jej hrdzavie v garáži a upratovačka dôchodkyňa, tá by mohla so mnou jazdiť maratóny.
Pritom aj kolegyňa kedysi jazdila na bicykli ako srnka, ale ako priviezla domov auto, bicykel jej leží prachom. 600m do práce na aute, to je lenivosť. Hlavne že zarába minimálku. Keď zvolávali partiu na spoločnú turistiku, tak odmietla, "že kto by sa tam pešo trepal?" Trpí diagnózou atrofia svalstva nôh a obezitou. Predtým bola štíhla. Nebojte sa, nemá iné zdravotné problémy. O 15 rokov staršia upratovačka s angínou pectoris ju 10x predbehne.
600m do práce na aute, to je lenivosť. Hlavne že zarába minimálku
. To je debilita. Raz dva zničí motor.
To isté suseda, 2 decká a nezmesti sa cez zárubne. Ma to 30 minút pešo,robí predavačku. Vidim ju len v aute... typická hniloba.
Marabbo si mi pripomenul jeden výjazd keď som sa stavil na parkovisku pod lesom kde je lavička (chcel som v kľude zjesť chlebík), boli tam s nejakým SUV ktorý mal vzadu nosič na bajky štyria é-čkári, neviem či zabudli ako mali tie bicykle keď tam prišli ale nakladali ich na nosič a nijak im tam nepasovali...prekladali a prekladali...ja som už aj odchádzal oni stále nemali tie bicykle naložené... trebalo ich natočiť na video a dať k tomu hudbu z rozprávky A je to
Jaj, tak si daj aj keď pôjdeš autom a potom povedz policajtom, že ti mrzli prsty na nohách a potreboval si ich prekrviť. Mimochodom, písal,že si dal aj duplu.
"Pre cyklistu, rovnako ako vodiča motorového vozidla, platí zákaz požívania alkoholu. Podľa zákona platí výnimka pre tých, ktorí jazdia v zastavanom území obce alebo po cestičke pre cyklistov. Množstvo alkoholu v ich organizme nesmie prekročiť hodnotu 0,24 mg/l (0,50 promile) vydýchnutého vzduchu,"
Mimo týchto území je podľa neho tolerancia nulová. "Ak cyklista požil viac alkoholu ako je stanovená hodnota, hrozí mu pokuta až do výšky 800 eur, v blokovom alebo rozkaznom konaní do 650 eur,"
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
V ramci zimnej pripravy si biobiker a dochodca vysiel na Sliezsky dom. Urcite mi to dalo viac, ako sa vozit pod Tatrami na e-motorke. Aj som sa viac spotil...
treba zainvestovat nielen do masiny ale aj cykloblecenia.
dnes 3-5°c... pred dlhym stupanim/zjazdom pracovat s vrstvami oblecenia.
uvolnit zips na softshell bunde a vyzliect windstopper vetrovku.
mam aj zalozne rukavice na zjazd, aby som neletel v spotenych dolu.
ked budes mokry, bude ti zima..
Neviem ake ebiky budú za 50 rokov, to by bola špekulácia. Teraz ak by som mal 90 rokov, tak radšej iba jazda okolo domu na niečom, čo sa dá vziať do ruky ako taška .
Ak ebiky dostali domasedov do prírody je to veľký prínos pre nich. To že biobikerom vadia, je skôr prejav Ebajkizmu - nenávisti voči elektrickej prípomoci na bicykloch. A to už je nebezpečné. Za chvíľu sa tu bude presadzovať árijská čistota cyklistiky a ečkari budú tí nečistí a podradní, ktorých treba niekam zavrieť. Niečo podobné tu v histórii už bolo.
Zaujímalo by ma či postihnutí ľudia na obyčajných vozíčkoch opovrhujú vozičkármi s elektrickým pohonom ... veď asi najlepšie je makať za svoje
nie je to iba ze za mna pedaluje, musis byt schopni ovladat stroj za kazdych okolnosti.
stary clovek co ledva stoji na vlastnych, krehke kosti, reflexy, rura hore, vysoko tazisko... do obchodu/posta sobi20 bude asi lepsi. v takom veku clovek asi ma ine problemy ako traily.
celkovy rozdiel vahy medzi mojmi bajkmi ani 3kg. vyniest na 3p je citelne.
zjazd pri vysokej rychlosti - mtb balony su tazke a chovaju sa jak gyroskopy.
ekvivalent namahy na kross 27-30kmh je ako 19-22 mtb. predpokladam ze slaba osoba bude mat nastavenu velku vypomoc.
je vedecky dokazane ze mat svalovu hmotu aj v starobe je dobre kvoli vplyvu na celkovy zdravotny stav, je otazne ci velka vypomoc pomoze budovat svalstvo, asi nie.
ako som spominal, moc mi vadia cipnute stroje, pretoze su nebezpecne pre okolie.
V tejto teme sa zhromazduju fajnove perly
Ebiky (teda prípomoc motora) ich do prírody nedostali. Dostal ich tam marketing. Z časti Slovensko rozbicykloval Peter Sagan a z časti novinka v podobe ebiku. Tieto gaučove typy si neuvedomujú, že sa na ňom nadrú rovnako, možno ešte aj viac, lebo ten troj nevedia používať a jediné čo tým získajú, je že do tej krčmy vzdialenej 8km prídu o čosi skôr. Bežní športovci aj decká ich obiehajú na klasických bicykloch a oni si dovezú ebike autom na posledný kilometer. Ísť do prírody len kvôli pivu a selfíčku na výhliadke... veď aj peších turistov je tam dnes toľko a večer je tam po zemi odpadkov ako ráno na námestí na nový rok.
Oni pošlú z nôh do pedálov rovnaké watty ako na klasickom (idu a dychčia tak či tak nadoraz) a v kopci si nemajú ako oddýchnuť, lebo musia šliapať do pedálov. Rok predtým na spoločnom pojazde všetci ako svorka vlkov kráčala povedľa bicykla, bez námahy zjazdovala a vládla dobrá nálada. Dnes majú ebike a kričia že: "jaaaaaaj pozor ideeeem" a po jazde sú unavený roztrasený ako po celodennom maratóne, lebo technika je namáhavejšia a bolia ich z toho ruky.
No a nakoniec 20 minút traja špekulujú ako ho vyložiť na strechu auta. Hoci to majú domov bližšie než ja. Mali si kúpiť karbónovú XC raketu s nižším valivým odporom a nemali by tak roztrasené ruky ako z práce pri trasáku betónu.
Totižto ak by nemali auto a nemali inú možnosť dopravy než bicykel, tak by boli rozbicyklovaní naozaj a nejakých 5km domov by im nevadilo. Ja som to mal z pojazdu domov až 18km na celopére, priemerka 26km/h (2x18km po ceste + 25km/800m samotny pojazd) a doma ma čakalo množstvo práce.
V robote stojím pri ponku celý deň aj s nadčasmi ako o***** a kolegiňa čo odmieta nadčasy odkedy má auto, jej nohy úplne zdreveneli a ledva prejde na wc. Bicykel jej hrdzavie v garáži a upratovačka dôchodkyňa, tá by mohla so mnou jazdiť maratóny.
Pritom aj kolegyňa kedysi jazdila na bicykli ako srnka, ale ako priviezla domov auto, bicykel jej leží prachom. 600m do práce na aute, to je lenivosť. Hlavne že zarába minimálku. Keď zvolávali partiu na spoločnú turistiku, tak odmietla, "že kto by sa tam pešo trepal?" Trpí diagnózou atrofia svalstva nôh a obezitou. Predtým bola štíhla. Nebojte sa, nemá iné zdravotné problémy. O 15 rokov staršia upratovačka s angínou pectoris ju 10x predbehne.
To isté suseda, 2 decká a nezmesti sa cez zárubne. Ma to 30 minút pešo,robí predavačku. Vidim ju len v aute... typická hniloba.
Zaujímalo by ma či postihnutí ľudia na obyčajných vozíčkoch opovrhujú vozičkármi s elektrickým pohonom ... veď asi najlepšie je makať za svoje
Biovozickar
Mimo týchto území je podľa neho tolerancia nulová. "Ak cyklista požil viac alkoholu ako je stanovená hodnota, hrozí mu pokuta až do výšky 800 eur, v blokovom alebo rozkaznom konaní do 650 eur,"