zaujimaju ma hlavne vyhody a nevyhody UST vs DT swiss riesenia (ale kludne tu rozoberajte aj ine)
takze, ak vsetko dobre chapem...
UST = UST rafik + UST plast + UST ventil
DT = DT rafik + DT tubelesskit + normalny plast*
chapem dobre?
* - k tomu dt tubeless kitu pisu ze len UST plaste ale niekde som tu cital ze aj normalne.. nedefektuje to potom velmi?
+ v DT kite je nejaky maglajz co plast pri defekte lepi, je nieco podobne aj pri UST alebo to tam netreba kvoli hrubke plastov? (a aku uspesnost ma ten maglajz ?
discuss...
Stans je proste jednička.
Obávam sa, že 4bar je príliš na tubeless. To mohol aj poškodiť ráfik. Newmen odporúča nahustiť 25mm ráfik s plášťom šírky 2,2" na max 37psi (2,55bar).
https://www.newmen-components.de/cms_client/cms_file.aspx?FileId=da9fcf45-2929-40f7-bceb-ff588537d33b
https://www.newmen-components.de/cms_client/cms_file.aspx?FileId=da9fcf45-2929-40f7-bceb-ff588537d33b
Máš pravdu, poškodilo. Za debilizmus sa platí. Som si to chcel zjednoduchšiť, už bol večer, nechcelo sa mi to ísť pojazdiť, aby sadli pätky. Tak, že nafúkam ( som šiel podľa max . pressure plášťa bohužial...ten bol do 4,5baru ) Nenapadlo ma , že tento ráfik ma až tak veľmi menšiu odolnosť. A že do rana si to sadne. Prerátal som sa. Nabudúce si dám vačšieho bacha..
Mam aj Ikon, mam Newmen, pricom pri nahodeni idem kludne aj na 4 bar, aj ked len kratkodobo...
Nemal by si presiahnuť ani limit plášťa , ani ráfika......
Čiže zistí limity a budeš vedieť odpoveď na otázku, čo si dal...
Edit- reakcia na Sovicka30
Najlepsie sa najadzuje na dt....
Vela plastov roznych znaciek
Tak ten Booster použijem až teraz má MTB plášte, ktoré pumpou nejdú nahodiť.