Čo je tam
25.02.2023 - 07:44:42
00
peter120 napísal:
Čo je tam


Bubák s ebikom na chrbte :lol:
25.02.2023 - 08:01:02
05
peter120 Nic strasne, da sa to prejst v sedle. Len je to uzke pricom to je obojsmerna trasa.
25.02.2023 - 08:12:05
01
marseluspp napísal:
Skôr tu ide o to, keď si niekto mimo regiónu či zo zahranicia planuje cyklovylet a natrafí na tuto zaležitosť a vyberie sa tam. Toto by som dal preč zo značenia, pripadne znacené Extrém.

A je to tu... "Toto by som dal preč zo značenia"... o chvilu pride "toto by som vyasfaltoval", "tento strom by som na traili vyrubal","tieto korene zasypal","tuto vlnu vyrovnal","tuto zakrutu zjemnil","trento switchback ... co s nim? Kua! Nenavidim switchbacky!"... atd atd.
A co tak radsej prestat mudrovat co by mali urobit ini a zacat rozmyslat o tom, co by si mal urobit ty? Napr. "mal by som postupne zlepsit svoju techniku jazdy","mal by som sa naucit citat mapy - nielen ruzove ciarky".
Ale najlepsie je napisat: "Nejaký blb na mapách cz označil tú trasu za cyklotrasu".
To je nejaky problem ak sa trasa zmeni a je "nad tvoje schopnosti" otocit sa a uz bud nikdy neprist alebo to zobrat ako vyzvu a po zlepseni techniky skusit znova ci to das?
Radim ti, urob to cim skor, pretoze mozno pridu casy, ked mnohe cyklotrasy budu pre e-biky zakazane.
Vela ludi tam jazdi a su z tejto trasy nadseni.
Aj takto spoznas ebikera. Mysli si, ze vsetci "planuju" trasy ako on - v mape je ruzova ciarka - idem do toho.
Zijes v Poprade a najpouzivanejsi turisticky chodnik v tatrach si za cely zivot nepresiel? Aj takto poznas ebikera.
Ale kazdy ebiker to moze zmenit.
V mape mas ze je to narocna trasa. Len ak ides do neznameho terenu treba citat viacero zdrojov, cykloatlas (mas tam aj narocnost), ak nerozumies znackam, vrstevnicam, nepoznas prevazujuce zlozenie jednotlivych pohori, tak su aj fotky na googlemaps, freemap s vrstvou fotografii
(pozri odlisenie - plna, prerusovana, bodkovana)
Príloha:
brncalka.jpg
brncalka.jpg 245.87 KiB thumb_up0thumb_down