TOME U nás osobne, kým sme ešte všetci boli doma, tak 8 členná rodina 2 osobáky, teraz na 5 bytov 3 autá. Otázka 20 áut je aj nie je zásadná. Keby bolo dostatok parkovacích miest, nikoho to trápiť nebude. Ale keď máš platiť za parkovanie a nemáš kde zaparkovať a niekto tam parkuje zadarmo a nelegálne, tak to zásadné tak trocha je. A je jedno, či má UA, GB, I, H, alebo SK značku. V 2018 som čítal článok, presné čísla si už nepamätám, ale porovnávali tam počet parkovacích miest vo Viedni, Amsterdame a Bratislave, prerátali to na 1000 obyvateľov. Viedeň aj Amsterdam mali mieru motorizácie na úrovni okolo 550-600 vozidiel/1000 obyvateľov, Bratislava mala okolo 350-400 vozidiel/1000 obyvateľov (rátalo sa so 600 tisíc obyvateľmi, podľa prieskumov SIM kariet, nie oficiálnych 450 000 obyvateľov). Na 1000 obyvateľov, a teraz brutálny šok, Amsterdam mal 2,5x viac parkovacích miest ako Bratislava, Viedeň 2,4x. A to tu máme organizácie, ktoré vypiskujú , že máme veľa parkovacích miest. Že máme si brať príklad z Amsterdamu, že tam zrušili 10 000 parkovacích miest za 5 rokov. Lenže zabudli, že Amsterdam tam vybudoval 12 000 nových parkovacích miest pred tým zrušením, aby autá mohol presunúť. To sa už žiaľ niekomu nehodí do politiky. Prečítaj si aj to, čo dal mizaky. Ľudia chcú ale zároveň nechcú parkovať a jediné čo zvládnu je nadávať.
rs955i keby tu tých 20 UA áut nebolo, tak sa pohodlne zaparkuje. Sú tu a je problém zaparkovať. Samozrejme oni za parkovaciu politiku nemôžu, ale zákony platia pre všetkých a nikto normálny im situáciu na Ukrajine nezávidí. Ale to neznamená, že im máme tolerovať zneužívanie situácie.