a tiez mi to robí ako tebe jednu jazdu ide druhu nie ...
dostal som odpoveď z boschu, keď bude čas to vyskúšam
"Problém s nadmorskou výškou môže súvisieť s nestabilným pripojením bluetooth. Skúste riešenie problémov nižšie.
Riešenie problémov Bluetooth (najmä v prípade zlyhania automatického opätovného pripojenia):
Skúste problém vyriešiť pomocou iného smartfónu. Pripojenie iného smartfónu môže vyriešiť problémy s opätovným pripojením k pôvodnému smartfónu.
- Odomknite
ebike a deaktivujte funkciu uzamknutia.
- Odstráňte eBike z aplikácie Flow
- Odinštalujte aplikáciu (z hlavného smartfónu).
- Odstráňte eBike z nastavení Bluetooth tohto smartfónu.
- Použite iný smartfón, nainštalujte si aplikáciu (prihláste sa pomocou rovnakého účtu Bosch) a spárujte ju s eBike.
- Odstráňte eBike z nastavení Bluetooth tohto smartfónu.
- Teraz znova použite svoj vlastný smartfón, nainštalujte si aplikáciu a spárujte ju s eBike (rovnaký účet Bosch)."