https://www.ebike24.com/blog/ebike-bosch-ebike-flow-app-update-1-2023
08.02.2023 - 21:30:40
00
Chcem sa opýtat ci neviete preco mi nechce Kiox 300 ukazovat nadmorsku výsku, mam riadne sparovane s MT Flow, pre flow povolenie "neobmedzené" pre bateriu, povolenie polohy "vždy" a používať presnu polohu. namiesto nadmorskej výšky mam znak - , V apke v statistike jazdy mam tiez Ascent 0 m, descent 0 m.
Viete poradit ako to meranie nadmorskej výšky rozbehat.
Pametam si ze ked som kupil vo februari tak ju ukazovalo, bola vsak aktualizacia FW a nevsimol som si ako bolo potom len teraz ked som bol na ture tak som si vsimol ze ju nemerá.
V MT som skusil ap. pre GPS a tam ju ukazuje.
22.03.2023 - 16:25:09
00
to je asi nejaký bug, snáď to opravia Tiež to práve pozerám a včera mi to výšku meralo a dnes už nie. Potom tie pred včerajškom tiež nešli 3 jazdy a tie predtým áno.
Mi to pripadá ako keby prestalo synchronizovať dáta z GPS a preto nemeria výšku, lebo keď pozerám na mapu, mám prejdenú trasu 20km, ale mapa je prázdna, podľa mňa je chyba niekde tam

edit: pozerám že včera som mal 11km, ale na mape je zaznačený len odhadom asi 1 km, zvyšok chýba, ale pozerám teraz appku a mal som tam GPS povolenie len pri používaní. Dal som to teda na vždy, a uvidím či sa niečo zlepší
25.03.2023 - 15:02:00
00
Písal som do Bosch noreply@info.bosch-ebike.com dostal tuto odpoved:
RE: Váš dotaz na Ebike - ID 00142740
Dobrý deň

Ďak­ujeme, že ste kontak­tovali tím Bosch eBi­ke.
Poš­lite nám prosím nasl­edujúce informácie:
- Model telefónu
- Verzia operačného sys­tému telefónu
- Verzia FlowApp
Okr­em toho by bolo tiež veľmi užitočné, keby ste nám mohli posk­ytnúť akékoľvek sním­ky obrazovky a fotog­rafie z aplikácie a kioxu, kde je zobraz­ený výstup a zostup 0 m.

Ďak­ujeme a prajeme príj­emný víkend.
S pozdravom, ​
Mil­an Žúdel​

Bos­ch eBike Servis Česká republika a Sloven­sko

Poslal som im vyziadane udaje a cakam na odpoved. Bolo by dobre aby viacerí poslali staznost lebo podla mojich skusenosti to zhodia "zo stola" pre moje chybne nastavenie....
25.03.2023 - 15:09:50
00
to na aký email si písal keď odpovedajú po slovensky? :) nech tam napíšem aj ja.

alebo si použil tento formulár https://www.bosch-ebike.com/cz/servis/kontakt
25.03.2023 - 15:21:41
00
pisal som cez folmulár
25.03.2023 - 16:01:11
00
a tiez mi to robí ako tebe jednu jazdu ide druhu nie ...
25.03.2023 - 16:01:45
00
konečne sa mi podarilo na 3x odoslať ten formulár tak som zvedavý čo odpovedia
25.03.2023 - 16:11:45
00
Mam všetko aktualizované ale eMTB ani tour+ mi customizovat nejde. Ide iba režim ECO a BOOST
26.03.2023 - 12:19:01
00
Logistik dostal som odpoveď, tak uvidíme čo bude ďalšia.

"Požiadame naše IT oddelenie, aby nám pomohlo s nadmorskou výškou. Budeme vás informovať, keď nám odpovedia."

Kraj0 som to skúšal a mne to funguje normálne, všetky režimy viem upraviť
27.03.2023 - 15:23:03
00
Už idú nastaviť všetky režimy
29.03.2023 - 06:19:47
00
Logistik napísal:
a tiez mi to robí ako tebe jednu jazdu ide druhu nie ...


dostal som odpoveď z boschu, keď bude čas to vyskúšam

"Problém s nadmorskou výškou môže súvisieť s nestabilným pripojením bluetooth. Skúste riešenie problémov nižšie.

Riešenie problémov Bluetooth (najmä v prípade zlyhania automatického opätovného pripojenia):

Skúste problém vyriešiť pomocou iného smartfónu. Pripojenie iného smartfónu môže vyriešiť problémy s opätovným pripojením k pôvodnému smartfónu.

- Odomknite ebike a deaktivujte funkciu uzamknutia.
- Odstráňte eBike z aplikácie Flow
- Odinštalujte aplikáciu (z hlavného smartfónu).
- Odstráňte eBike z nastavení Bluetooth tohto smartfónu.
- Použite iný smartfón, nainštalujte si aplikáciu (prihláste sa pomocou rovnakého účtu Bosch) a spárujte ju s eBike.
- Odstráňte eBike z nastavení Bluetooth tohto smartfónu.
- Teraz znova použite svoj vlastný smartfón, nainštalujte si aplikáciu a spárujte ju s eBike (rovnaký účet Bosch)."
30.03.2023 - 08:46:22
00
Ja som toto urobil na skušku ked som chcel vyskušať možnosť pripojenia na nový MT a sparoval som bajk s Tabletom. Potom vsak nastal problem, ze ked som Tablet odpojil tak uz hlavný povodný MT sa nechcel sparovať a ani Tablet uz nesiel a hlasilo mi bezpečnostný problem. Musel som potom poziadat o odblokovanie cez Web aplikaciu co trvalo jeden den a bolo to velmi zlozite nakolko neovladam anglictinu a vsetko som riesil cez prekladač. Urobil som aj chybu ze som nechal zapnutý zamok bicykla tak ani ten sa nedal vobec zapnut.
30.03.2023 - 09:04:56
00
pat0329 napísal:
dostal som odpoveď z boschu, keď bude čas to vyskúšam

"Problém s nadmorskou výškou môže súvisieť s nestabilným pripojením bluetooth. Skúste riešenie problémov nižšie.

Riešenie problémov Bluetooth (najmä v prípade zlyhania automatického opätovného pripojenia):

Skúste problém vyriešiť pomocou iného smartfónu. Pripojenie iného smartfónu môže vyriešiť problémy s opätovným pripojením k pôvodnému smartfónu.

- Odomknite ebike a deaktivujte funkciu uzamknutia.
- Odstráňte eBike z aplikácie Flow
- Odinštalujte aplikáciu (z hlavného smartfónu).
- Odstráňte eBike z nastavení Bluetooth tohto smartfónu.
- Použite iný smartfón, nainštalujte si aplikáciu (prihláste sa pomocou rovnakého účtu Bosch) a spárujte ju s eBike.
- Odstráňte eBike z nastavení Bluetooth tohto smartfónu.
- Teraz znova použite svoj vlastný smartfón, nainštalujte si aplikáciu a spárujte ju s eBike (rovnaký účet Bosch)."


Zaujimave mne dnes poslali ziadost o zaslanie dalsich suborov a tento navod vobec nespomenuli:

Ďakujeme za vašu odpoveď.
Poskytnite nám prosím snímku obrazovky z podrobnej mapy. (tak aby sme v aplikácii Flow videli celú trasu). Tiež by bolo dobré mať súbor GPX z trasy.

Ďakujeme a čakáme na vašu odpoveď.
30.03.2023 - 10:26:07
00
ja som posielal aj fotky z máp tak možno preto prišla taká odpoveď
02.04.2023 - 06:49:01
00
keyboard_arrow_up