sucasni Bratislavski dochodcovia trcia na facebooku, hraju puzzle hry na tabletoch, a smartfony pouzivaju 10+ rokov - nainstalovat a pouzivat nejaku appku zvladnu, to by bol problem pre ich rodicov, nie pre nich..
Aaa rodena tolerancia a inkluzia sa ozvala...
Nezabudaj, ze su tu ludia, ktori technologie nezvladaju tak lahko ako ty alebo ja. Konfiguracia tych appiek a registracia prakovacich kariet v nich tiez nie je idealna a na prvykrat neprejde vsetkym. SMS je jednorazovo efektivny a zrozumitelny nastroj.
..skor ide o mylnu predstavu ze dnesny dochodca co v Bratislave riesi parkovanie je 90 rocny pastier krav ktory nevie citat a vyplnit svoje meno, adresu a SPZtku vozidla
Otázkou je, že dokedy sa budeme vyhovárať, že dôchodcovia... Dôchodca je aj 65 ročná osoba, ktorá už 20 rokov žije s mobilom. Okrem ozaj pár výnimiek, väčšina dôchodcov má nejakú mladšiu rodinu, ktorá im môže pomôcť s appkou, vysvetliť im to, ako to funguje, prípadne má okruh známych, ktorá im to môže vysvetliť. Určite sa nájde aj návod, čo a ako, možno dokonca aj video.
No však čo, v Bratislave je teraz veľmi pohodlné parkovanie náhodou, aspoň teda v Starom meste. Aplikácia a vybavené, tuším 2€ za hodinu či jak...
Ale v Bruseli v centre som parkoval osobným autom za 50c od poobedia, možnosť bola až do rána...
To je rovnaké zmýšľanie, ktoré kritizoval bývalý riaditeľ Slovenskej pošty, keď chcel nahradiť žlté lístky postupne SMS, mailami, alebo upozorneniami v aplikácii. Ľudia ho skoro zožrali. Že žlté lístky sú tu 50 rokov či koľko, prečo to meniť. Vieš o tom, že stále sú tu ľudia, čo chodia platiť šeky na poštu a nie cez internet banking? A vieš o tom, že pošta si z toho berie extra peniaze? Podľa počtu šekov to môže byť až 20€ mesačne. Tak isto sa stále nájdu ľudia, čo výplatu nedostávajú na účet ale chodia si ju vyberať na poštu. Kto z vás by sa k tomu vrátil?
Nikdy nedokážeš urobiť riešenie úplne pre všetkých. Vždy bude nejaká skupina, ktorá to bude odmietať, alebo nebude schopná tvoje riešenie spracovať. Jediná otázka je, aká veľká / relevantná tá skupina je.
Teda riešenie pre všetkých teoreticky možné je, ale finančne to je neúnosné
Dobre riešenie, ale čo my bratislavčania, nie blavaci, čo byvame blizko stredu mesta, ale ďaleko od zachytnych parkovisk? A načo som si kupoval parkovacie miesto?
Ani tá verejná doprava zdarma nie je zdarma. Aj keby bola "zdarma" tak výsledky z rôznych miest, kde to skúšali, tak počet cestujúcich neustúpol nejak výrazne. Riešením nie je ani zakázať autá.
Riešenie pre všetkých: zákaz vjazdu do mesta, ktoré má problémy 😁 a verejná doprava zdarma
Nie to teda nie je riesenie. Riesenie je ponuknut fungujucu alternativu. Namiesto toho co tu mame:
1) Cyklotrasy odnikial do nikam, casto len namalovany pruzok kde ti v rannej spicke ide o zivot
2) MHD kde ti aplikacia ukaze trvanie cesty na ktore sa vonkoncom nemozes spolahnut
Tak ako minule som vyskusal Bratislavsku MHD lebo som si chcel dať pivo v meste. Na patronke som mal prestupovat na "nadvazujuci" spoj a na vsetko mi mal stacit 30 minutovy listok. No nestacil jeden autobus minutu meskal a ten, ktory som mal prestupit a v pohode stihat som nestihol. Takze som si musel kupit dalsi 30 minutovy listok inak by som posledne tri zastavky cestoval načierno.
Kludne to moze byt sposobene aj tym, ze vsetky zastavky su na znamenie. Ale potom pravdepodobne existuje vacsi rozptyl casov okolo toho kedy ma autobus prist na danu zastavku. Jeden autobus stoji na kazdej, druhy polovicu prefrci dalej bez zastavenia ale vodic uz neprisposobi rychlost jazdy. Asi preto sa na prestup podla aplikacie neda velmi spolahnut.
Tak ako minule som vyskusal Bratislavsku MHD lebo som si chcel dať pivo v meste. Na patronke som mal prestupovat na "nadvazujuci" spoj a na vsetko mi mal stacit 30 minutovy listok. No nestacil jeden autobus minutu meskal a ten, ktory som mal prestupit a v pohode stihat som nestihol. Takze som si musel kupit dalsi 30 minutovy listok inak by som posledne tri zastavky cestoval načierno.
Nemusel. Ked dopravny podnik nedodrzi grafikon, je to ich problem a teba za to nemozu pokutovat. Ak mala cesta trvat menej ako 30 minut, stacil ti 30 minutovy listok aj keby kvoli meskajucim spojom trvala cesta hodinu.
A ako ja dokazem, ze ten prvy spoj meskal a preto som nestihol autobus na ktory som chcel prestupit? Ten ziadne mesknie predsa nemal, asi. Ani ten ktorym som siel nasledne ziadne meskanie nemal. Len sa to uz proste nedalo stihnut na 30 min listok.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Nezabudaj, ze su tu ludia, ktori technologie nezvladaju tak lahko ako ty alebo ja. Konfiguracia tych appiek a registracia prakovacich kariet v nich tiez nie je idealna a na prvykrat neprejde vsetkym. SMS je jednorazovo efektivny a zrozumitelny nastroj.
Ale v Bruseli v centre som parkoval osobným autom za 50c od poobedia, možnosť bola až do rána...
Teda riešenie pre všetkých teoreticky možné je, ale finančne to je neúnosné
To nemyslis vazne.
Nie to teda nie je riesenie. Riesenie je ponuknut fungujucu alternativu. Namiesto toho co tu mame:
1) Cyklotrasy odnikial do nikam, casto len namalovany pruzok kde ti v rannej spicke ide o zivot
2) MHD kde ti aplikacia ukaze trvanie cesty na ktore sa vonkoncom nemozes spolahnut
Tak ako minule som vyskusal Bratislavsku MHD lebo som si chcel dať pivo v meste. Na patronke som mal prestupovat na "nadvazujuci" spoj a na vsetko mi mal stacit 30 minutovy listok. No nestacil jeden autobus minutu meskal a ten, ktory som mal prestupit a v pohode stihat som nestihol. Takze som si musel kupit dalsi 30 minutovy listok inak by som posledne tri zastavky cestoval načierno.
Kludne to moze byt sposobene aj tym, ze vsetky zastavky su na znamenie. Ale potom pravdepodobne existuje vacsi rozptyl casov okolo toho kedy ma autobus prist na danu zastavku. Jeden autobus stoji na kazdej, druhy polovicu prefrci dalej bez zastavenia ale vodic uz neprisposobi rychlost jazdy. Asi preto sa na prestup podla aplikacie neda velmi spolahnut.
Nemusel. Ked dopravny podnik nedodrzi grafikon, je to ich problem a teba za to nemozu pokutovat. Ak mala cesta trvat menej ako 30 minut, stacil ti 30 minutovy listok aj keby kvoli meskajucim spojom trvala cesta hodinu.
Ci ja nemusim nikomu nic dokazovat?