Keď mne ako výrobcovi niekto napíše že môj výrobok sa mu dajme tomu zlomil tak si pomyslím že dotyčný je nejaký grambloš. Keď sa ozvú viacerí, tak tam už budem vedieť že to zrejme bude problém a niekde sa asi stala chyba. Takže ako sorry ale keď dnes dupnem tak nemôžem tvrdiť že sa vďaka mne pohla zem.
Cena expandérov pre konečného zákazníka o ničom nevypovedá, veľkoodberatelia môžu mať iné ceny.
kamo keby tak ako ty rozmyslali vsetci vyrobcovia,to by asi veeela veci nefungovalo.Ved stacilo okom pozriet na stary expander a kazdy co len trochu ovlada fyziku by pochopil preco asi ten krk praskol.....ja byt vyrobca tak by som sa tym hned zaoberal a vobec by som si nemyslel ze uzivatel je nejaky grambloš, to si moze mysliet iba dilinko,ale hladal by som pricinu.....ono rozdiel je ked sa niečo niekde reklamuje,co ma na starosti nejky typek na reklamacnom, urobi si svoju robotu,vyreklamuje, a ide domov,a o probleme nikde dalej neinformuje, a ine je ked posunieš problem priamo vyvojarovi....ten stary expander bol urceny pre lahucke karbonove cestaky, ale nie pre
gravel ,kde su pri jazde omnoho agresivnejsie tlaky na komponenty.