Čaute, ako vozíte eBike na strešnom nosiči? Thule freeride má nosnosť do 17kg a ProRide 20kg. Môj MTB Haibike má bez baterky niečo okolo 20,5 kg. Mám nosič freeride a na staršiu crossovu Meridu mi to v pohode stačilo. Má niekto skúsenosti či to je ešte bezpečné naložiť eBike na strechu mierne cez nosnosť? Ak aj investujem do ProRide tak neviem či to bude stačiť. Jedná sa mi o konkrétnu skúsenosť s naloženým eBikom na streche nad 20kg.
Toto všetko sa mi už zdá zbytočné maľovanie čerta na stenu... Zlé sa môže stať aj v jednom, aj v druhom prípade... Keď sa zídu okolnosti, tak môžeme urobiť všetko a aj tak to zle "vypáli" (doslovne)... To už by sme sa pokojne mohli dostať až k tomu, že najbezpečnejšie by bolo voziť baterky samostatne v druhom aute...
Keď je na tom nosiči je dosť na rane, a keď to do nej zozadu napali,zvyšuje sa pravdepodobnosť účinkovania v krimisprávach...
Čiže dôvod prečo dávaš tú baterku dole stále nevieš. Ďakujeme za odpovede, aj keď ja osobne im teda nerozumiem, hlavne tomu zhorenému autu čo si sem postol.
Ani sa necudujem, ze tu ma niekto problem s konektorom na baterii. Ked bateriu vytahuje pri prevazani, tak si len koleduje o znecistenie a korodovanie konektora.
Toto všetko sa mi už zdá zbytočné maľovanie čerta na stenu... Zlé sa môže stať aj v jednom, aj v druhom prípade... Keď sa zídu okolnosti, tak môžeme urobiť všetko a aj tak to zle "vypáli" (doslovne)... To už by sme sa pokojne mohli dostať až k tomu, že najbezpečnejšie by bolo voziť baterky samostatne v druhom aute...
Alebo ju istotu tahat v malom voziku 10m za autom .
Čiže batérie vyberáte len tak. Chápem ak má niekto nosič na hranici nosnosti a chce ho trochu odľahčiť, ale inak nevidím jediný dôvod prečo treba vyberať baterku. Za 3 roky čo prevážam e-bajky kade tade som to neurobil ani raz, Otvor (kontakty) potom čo zakrývate? Ak to zmokne, tak to môže byť väčší problém ako nasadená baterka na bajku.
Tiež vozím na guli bez batérií, najmä kvôli váhe. otvor zakrytý neoprénovým obalom (tuším 20€ z Ali). Ak prší mám ešte obal na dva baky z Decatlonu.
by ma zaujímalo ako vypočítali rozmery na 2bicykle, ja som kúpil v lidli čo mali 210x80x110 a nevmestím don ani len obyčajný jeden ebike XL rám, 29" kolesá, 760mm riadidla...
Tak tipujem, že je treba mať stočené rajdy, inak samozrejme pri šírke 70cm nie je šanca... A len zo zvedavosti - aký máš ebajk? Lebo som tak narýchlo premeral tri XL čo mám v predajni (Haibike AllTrail 29, Adventure a Moustache 29 Trail 7) a ani jeden nemá cez 200cm...
Zdravím, má podľa vás Thule Velocompact 2 (924) dostatočnú nosnosť na prevoz dvoch ebikov (cca 22/1ks)? Uvedená nosnosť je 46kg, čo sa už blíži limitom nosnosti, len by ma zaujímalo, či je tam nejaká rezerva a či tomu môžem dôverovať, pokiaľ by som bol na limite. Alebo nekúpiť radšej Thule EasyFold XT2 (933) s nosnosťou 60kg? Ten je ale o 200€ drahší
A ako je to tiež so značkami pri prenájme nosiča? Je treba mať tretiu ŠPZ pripravenú alebo prenajatý nosič nemusí mať alebo má nejakú dočasnú značku?
by ma zaujímalo ako vypočítali rozmery na 2bicykle, ja som kúpil v lidli čo mali 210x80x110 a nevmestím don ani len obyčajný jeden ebike XL rám, 29" kolesá, 760mm riadidla...
Tak tipujem, že je treba mať stočené rajdy, inak samozrejme pri šírke 70cm nie je šanca... A len zo zvedavosti - aký máš ebajk? Lebo som tak narýchlo premeral tri XL čo mám v predajni (Haibike AllTrail 29, Adventure a Moustache 29 Trail 7) a ani jeden nemá cez 200cm...
CTM areon xpert 2022, kupoval som ho, ze by sa to cca malo vojsť, realita je iná, zasekne sa asi na strede zadného kolesa možno by som to nejak narval ale asi pritom aj roztrhol, natahovat sa s takym tesnym obalom je totálna otrava, takisto ako šrobovat riadiidlá, trebalo by aspon o 10cm dlhsí obal
Zdravím, má podľa vás Thule Velocompact 2 (924) dostatočnú nosnosť na prevoz dvoch ebikov (cca 22/1ks)? Uvedená nosnosť je 46kg, čo sa už blíži limitom nosnosti, len by ma zaujímalo, či je tam nejaká rezerva a či tomu môžem dôverovať, pokiaľ by som bol na limite. Alebo nekúpiť radšej Thule EasyFold XT2 (933) s nosnosťou 60kg? Ten je ale o 200€ drahší
A ako je to tiež so značkami pri prenájme nosiča? Je treba mať tretiu ŠPZ pripravenú alebo prenajatý nosič nemusí mať alebo má nejakú dočasnú značku?
Vďaka.
o hmotnost by som sa nebal, skor by som si na overil ci sa tam tie ebiky zmestia. Siroke a dlhe ramy su problem. Treba vyskusat a podla toho sa rozhodnut pre konkretny model. Mozno z dovodu miesta by som siel do nosica pre 3, aby bol medzi dvoma dostatocny rozostup.
Zdravím, má podľa vás Thule Velocompact 2 (924) dostatočnú nosnosť na prevoz dvoch ebikov (cca 22/1ks)? Uvedená nosnosť je 46kg, čo sa už blíži limitom nosnosti, len by ma zaujímalo, či je tam nejaká rezerva a či tomu môžem dôverovať, pokiaľ by som bol na limite. Alebo nekúpiť radšej Thule EasyFold XT2 (933) s nosnosťou 60kg? Ten je ale o 200€ drahší
A ako je to tiež so značkami pri prenájme nosiča? Je treba mať tretiu ŠPZ pripravenú alebo prenajatý nosič nemusí mať alebo má nejakú dočasnú značku?
Vďaka.
Ak sa vyberú batérie, nosnosť by mohla stačiť, ale je to bez rezervy. Nebral by som to.
Skúsenosť mám už cca 5 rokov s Uebler i21. Nosnosť 60kg. Používajú ho bez problémov aj ďalší moji priatelia. Je takmer o tretinu ľahší a má po zložení podstatne menší objem ako Thule easyfold. Odporúčam si ich porovnať, prípadne aj vyskúšať naloženie bicyklov.
Pri preprave prehodiš zadnú značku z auta na nosič.
o hmotnost by som sa nebal, skor by som si na overil ci sa tam tie ebiky zmestia. Siroke a dlhe ramy su problem. Treba vyskusat a podla toho sa rozhodnut pre konkretny model. Mozno z dovodu miesta by som siel do nosica pre 3, aby bol medzi dvoma dostatocny rozostup.
To je dobrá pripomienka. Velocompact (924) má uvedenú medzeru medzi bicyklami (pravdepodobne medzi osami kolies) 19cm. To mi nenapadlo skontrolovať. Vyskúšam, či by som biky tak približne vedel napasovať. Skôr som sa bál, či to bude pevné, nakoľko u 924 som tesne pod limitom a v prípade 926 (trojmiestny), tam by som bol o 16kg pod limitom.
Ak sa vyberú batérie, nosnosť by mohla stačiť, ale je to bez rezervy. Nebral by som to.
Skúsenosť mám už cca 5 rokov s Uebler i21. Nosnosť 60kg. Používajú ho bez problémov aj ďalší moji priatelia. Je takmer o tretinu ľahší a má po zložení podstatne menší objem ako Thule easyfold. Odporúčam si ich porovnať, prípadne aj vyskúšať naloženie bicyklov.
Pri preprave prehodiš zadnú značku z auta na nosič.
No mám integrované batérie, takže tie von nepôjdu. Biky majú 44kg dokopy, čo je 2kg pod limitom nosiča Velocompact (924) a 16kg pod limitom nosiča EasyFold XT2 (933). Prípadne je ešte alternatíva ako som spomínal trojmiestny Velocompact 926 a využívať len dva sloty.
Tak cena a pevnosť je dôležitý faktor pre mňa. Neviem, či niekto tu na fóre prevážal dva ebiky na 924ke. Ale na Thule stránkach sa radí tiež medzi ebike nosiče.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Čiže dôvod prečo dávaš tú baterku dole stále nevieš. Ďakujeme za odpovede, aj keď ja osobne im teda nerozumiem, hlavne tomu zhorenému autu čo si sem postol.
Alebo ju istotu tahat v malom voziku 10m za autom
Tiež vozím na guli bez batérií, najmä kvôli váhe. otvor zakrytý neoprénovým obalom (tuším 20€ z Ali). Ak prší mám ešte obal na dva baky z Decatlonu.
https://www.decathlon.sk/p/304094-29729_ochranny-obal-na-2-bicykle.html
Priestor chránený neoprénový PLU obal, takže v pohode. Overené viac krát.
by ma zaujímalo ako vypočítali rozmery na 2bicykle, ja som kúpil v lidli čo mali 210x80x110 a nevmestím don ani len obyčajný jeden ebike XL rám, 29" kolesá, 760mm riadidla...
Nebrzdi to moc auto? 🤔
A ako je to tiež so značkami pri prenájme nosiča? Je treba mať tretiu ŠPZ pripravenú alebo prenajatý nosič nemusí mať alebo má nejakú dočasnú značku?
Vďaka.
Netuším, ale pasuje v pohode....
CTM areon xpert 2022, kupoval som ho, ze by sa to cca malo vojsť, realita je iná, zasekne sa asi na strede zadného kolesa možno by som to nejak narval ale asi pritom aj roztrhol, natahovat sa s takym tesnym obalom je totálna otrava, takisto ako šrobovat riadiidlá, trebalo by aspon o 10cm dlhsí obal
Dávam len keď prší, ale pocitovo asi veľmi nie. Ale mám 190 koní, takže tam sa to stratí...
A ako je to tiež so značkami pri prenájme nosiča? Je treba mať tretiu ŠPZ pripravenú alebo prenajatý nosič nemusí mať alebo má nejakú dočasnú značku?
Vďaka.
A ako je to tiež so značkami pri prenájme nosiča? Je treba mať tretiu ŠPZ pripravenú alebo prenajatý nosič nemusí mať alebo má nejakú dočasnú značku?
Vďaka.
Ak sa vyberú batérie, nosnosť by mohla stačiť, ale je to bez rezervy. Nebral by som to.
Skúsenosť mám už cca 5 rokov s Uebler i21. Nosnosť 60kg. Používajú ho bez problémov aj ďalší moji priatelia. Je takmer o tretinu ľahší a má po zložení podstatne menší objem ako Thule easyfold. Odporúčam si ich porovnať, prípadne aj vyskúšať naloženie bicyklov.
Pri preprave prehodiš zadnú značku z auta na nosič.
To je dobrá pripomienka. Velocompact (924) má uvedenú medzeru medzi bicyklami (pravdepodobne medzi osami kolies) 19cm. To mi nenapadlo skontrolovať. Vyskúšam, či by som biky tak približne vedel napasovať. Skôr som sa bál, či to bude pevné, nakoľko u 924 som tesne pod limitom a v prípade 926 (trojmiestny), tam by som bol o 16kg pod limitom.
Skúsenosť mám už cca 5 rokov s Uebler i21. Nosnosť 60kg. Používajú ho bez problémov aj ďalší moji priatelia. Je takmer o tretinu ľahší a má po zložení podstatne menší objem ako Thule easyfold. Odporúčam si ich porovnať, prípadne aj vyskúšať naloženie bicyklov.
Pri preprave prehodiš zadnú značku z auta na nosič.
No mám integrované batérie, takže tie von nepôjdu. Biky majú 44kg dokopy, čo je 2kg pod limitom nosiča Velocompact (924) a 16kg pod limitom nosiča EasyFold XT2 (933). Prípadne je ešte alternatíva ako som spomínal trojmiestny Velocompact 926 a využívať len dva sloty.
Tak cena a pevnosť je dôležitý faktor pre mňa. Neviem, či niekto tu na fóre prevážal dva ebiky na 924ke. Ale na Thule stránkach sa radí tiež medzi ebike nosiče.