Klepat moze vsetko mozne. Ak sa to hybe tak nemoze byt problem najst dve veci co sa voci sebe hybu. Dotknes sa naraz jednej i druhej a ucitis to.
Ak sa hybe krk vidlice voci ramu tak bude vadne hlavko:
- zle poskladane, niektore lozisko naopak, ...
- vola v loziskach
- mala medzera na topcap
- volny jezko
- zle nabity alebo chybajuci kruzok na vidlici
- vakel medzi miskami a ramom
klepat ale moze i
- vakel v bushingoch na vidlici
- vyjazdene tesnenia vo vidlici
- chybajuci olej vo vidlici
- zle nalisovany krk
- povolena oska na kolese
- vola v loziskach v naboji
- povoleny kotuc
- povolene
nity na kotuci
- volne platnicky
- povolene prasa
- povoleny predstavec
- povolene gripy
- povolene
brzdy - klepe bowden/hadica
- prasknuty ram
- prasknuty mostik
- prasknuty predstavec/rajdy
- moze to robit cokolvek ine, nielen vpredu ale i vzadu
najskor to bude nieco co predtym neklepalo, nieco si s tym spravil a odvtedy to klepe