len taký detail, že
"na XC a zdvih aby bol aspon 120" ... tak u cross-country sa zdvihy pri 120ke KONČIA
dá sa povedať, že zdvih 120 mm sa stále viac objavuje na
bikoch určených na maratóny, dokonca už sa na nich objavujú aj Talasy od Foxu (nastaviteľný zdvih 100-140),
ALE treba si uvedomiť, že to už hovoríme o fulloch!
môj názor je, a asi nielen môj
že cpať vidlu so zdvihom nad 120 na hardtail je nezmysel
beztak musíte aby ste z tej jazdy niečo mali aj tak dvihnúť prdel zo sedla a nožičkami nahrádzať tlmič - a aj tak to nebude ono
takže na XC tých 100 mm by som videl na HT ako optimum, ísť pod asi nemá veľký význam (pokiaľ sa bavíme o nepretekároch), ale ani nad to význam mať nebude
a samozrejme výrobca konštruoval
rám na nejaký zdvih, ak dáte iný, zmeníte geometriu a tým aj jazdné vlastnosti