ok mas pravdu, takto to vyzera inak.
to znenie ale nie je podla mna dobre napisane lebo sa to da chapat aj inak
A)
(4) Ak je dopravnou značkou umožnená jazda na bicyklovej ceste vodičom vozidiel (bicykel nie je vozidlo?), cyklisti majú
pred nimi prednosť, pričom tí (cyklisti) ich nesmú ohroziť a predchádzať ich (vodicocv aut) môžu iba pri dodržaní bočného odstupu najmenej 1,5 m.
B)
(4) Ak je dopravnou značkou umožnená jazda na bicyklovej ceste vodičom (motorovych) vozidiel, cyklisti majú
pred nimi prednosť, pričom tí (motorovi) ich nesmú ohroziť a predchádzať ich (cyklistov) môžu iba pri dodržaní bočného odstupu najmenej 1,5 m.
co je ale asi zle tak pod Lanfra mostom je zla dooravna znacka. Tvrdili ze to je Bicyklova cesta ale tam ma
hranatu modru znacku. Umiestnena je ale
gulata modra znacka ktora znaci Cesticku pre cyklistov
Toto znenie je podľa mňa v pohode, pretože povolenie jazdy iných vozidiel sa dáva dodatkovou tabuľkou, na ktorej je konkréteny druh vozidla. Teda dodatočne sa nepovoľuje jazda všetkých vozidiel vrátane cyklistov, ale konkrétnych motorových vozidiel. Na tento povolený druh vozidel sa vzťahujú ustanovenia vyššie. Nehovorí to nič o tom, že by
bicykle neboli vozidlá.
Lanfranconi, ak sa dobre pamätám, vzniklo ešte pred zavedením značky bicyklová cesta. Čiže nie je to bicyklová cesta, ale "bicyklová cesta", keďže výsledný efekt je podobný. Rozdiely sú, napr. tam môžu jazdiť len dvaja cyklisti vedľa seba, na bicyklovej ceste aj viacerí