... ze spochybnovanie materialu z karbonovych vlakien ....
Videl so desiatky videi, ktore sa snazili dokazat ake su karbonove
ramy vseobecne na figu... mlatili do nich kladivami, jazdili trubkach autami a pod. prasarny. Zaver bol vzdy ten ze aha... hlinik a ocel vydrzali a karbon nie...
Takze karbon je vo vseobecnosti pevny ale aj pomerne krehky (zaroven aj pruzny), nema rad narazy ostrymi predmetmi, nema rad zablatene rotujuce predmety ktore sa ho dotykaju (ako spominal user_id), vyslovene destruktivne nan posobi upinanie do servisneho stojana na stred trubky kde je najtensia... a takisto aj sedenie na hornej ramovej trubke hlavne na cestakoch.
Na druhej strane ked ti praskne hlinikovy ram, tak mozes ho vyhodit. Sice to machri vedia zavarit, ale pokial to nie je tepelne osetrene tak ako vo fabrike vo vyrobe, casom praskne hned vedla noveho zvaru. Karbon sa da vyborne opravovat a velkarat opravovane miesta su pevnejsie ako povodne.
Navrch ma karbon aj v cyklickom zatazovani... po nete je vela roznych laboratornych priemyslenych skusok, kedy karbonovy vyrobok vydrzal niekolko nasobne viac zatazovych cyklov nez hlinik, ci ocel...
pre
gravel sa mi javi ako najvhodnejsi material...