Len stručne, lebo ku (takmer, preháňam) kazdej druhej vete by sa dalo argumentovat a vyvracat.
V tom Londyne su obmedzenia takto:
Allowed Monday to Friday before 07:30, between 09:30 and 16:00, and after 19:00
Teda 2 hodiny rano a 3 podvecer, u nas (neporovnavam velkost diery, ako to nazyvas, tie urcite hodiny) 3 rano a 5 poobede, rozdiel znacny a napodiv viac obmedzeni v BA ako v Londyne
https://tfl.gov.uk/modes/cycling/cycles-on-public-transportCyklisti 'tvrdia, že sú dokonca dôležitejší, či nadradenejší účastníci premávky': to tvrdis ty, mozno aj nejaki jednotlivi cykloextremisti, ale je to rovnaka nepravda,ako keby som tvrdil, ze vsetci Janovia narodeni v roku 87 su 'cokolvek'
'Prosím, ak za to bojujem, tak to využívam'
Nebojoval som za to, dokonca mam iste (dokonca velke) vyhrady k tomu, AKO to je spravene, ale vyuzivam to (ak neobchadzam cez Petrzalku).
No nemam sancu 'prinutit' ostatnych to vyuzivat (a zodpovednost za nich uz vobec nie - mozem sa tak akurat hnevat v inej teme fora, prípadne im to vysvetlovat osobne, ked robia nieco 'nepristojne')
2) nepochopil si, vysvetlím. Rano do prace mhd, slusne, cykloveci v ruksaku/ntbk taske (dokonca pri optimalizovani ich berieš iba napr raz za týždeň, 5ks) a vecer
bicyklom naspat.
V praci sa rano neprezliekas, ani uterak nepotrebujes a ani nikomu nesmrdis.
K tomuto: 'Nikto predsa ráno nekáže ľuďom lámať rýchlostné rekordy, aby sa spotili.', nie, nekaze, ale prezradim ti, ze spotit sa da aj bez lamania rekordov.
Skor je umenie ist bez nespotenia sa.
3) zase prekrutene a nepochopene.
Nie ze 'bezpečná je teda len trasa medzi DNV a Devín. Ďalej to je nebezpečné teda', ale chces sa vyhnut nebezpečnemu úseku (napriklad Devin-Karlova Ves), dovezies sa z DNV do Devina, odtial bus KV (napríklad) a dalej do práce (Slovnaft, Petržalka, ...) zase bike.
Ps; tak az take kratke to nebolo, pardon, ale uz viac fakt nedam, uplne chapem, ak ani ostatni nebudú reagovat
a davam si bobríka
Ps2: aby som nebol neobjektivny, tie casy hore su pre metro, Overground a vlaky,
zaroven ale (az dodatocne vidim):
Non-folded cycles cannot be taken on buses and trams.