lear1 Reklamoval som. Mal som Instincty Solar, ktore mali totalne ustrelene meranie vyskovych metrov. Pisal som najprv do sk garminu, odkial mi poradili par krokov, co skusit a kedze nic nepomohlo, odkazali ma dalej na reklamaciu u predajcu. Kedze na webe Amazonu DE som sa nevedel preklikat k rozumnej informacii, dal som nech mi zavolaju. Zavolal mi nejaky automat, ktory ma potom presmeroval na nic netusiacu nemecku operatorku, poziadal som o anglictinu a ta ma bez slova prepojila inde, kde som sa s nejakym pakosom alebo indom porozpraval o tom, aku chybu hodziny maju, ze som uz komunikoval s garmin pobockou na sk a tam odporucili reklamaciu. Uznal to teda ako opravnene, ze mi vratia peniaze. Poslal mi do mailu stitky, hodziny som zabalil, olepil stitkami a odniesol na pobocku DHL. Potom som uz len cakal, trvalo to celkom dlho, tusim vyse tyzdna kym prislo potvrdenie o prijati balika a dalsi tyzde-dva, kym prisli peniaze.
A este medzitym, v case odoslaneho balicku, mi prisiel taky ten scam mail, ze mam doplatit nejake eura DHLke za dorucenie. Dost mi to vtedy urobilo nervy, kym som si to lepsie prestudoval a zistil, ze je to len podvodny mail... To len taka ceresnicka na torte, snad sa to nestava standardne
Drzim palec s reklamaciou.