Ja jazdim tiez 90% Tour+. Eco pouzivam vynimocne, po rovine som nezaznamenal ziadny rozdiel v spotrebe baterie oproti Tour+. Tiez som si na zaciatku myslel, ze co to preboha je, ved to vobec nepomaha. Tour+ je totiz zavisly od tvojho vykonu, tz ze nasobi tvoj vykon, je to progresivny rezim. Auto je na druhej strane super, ked si chce clovek oddychnut, zvesit nohy a to aj v kopcoch - akurat to vtedy zerie dost bateriu. Aj ked sa mi zda, ze Auto vo velmi prudkych stojkach nedopomaha tolko ako Tour+.
28.03.2024 - 08:52:27
01
Mozno Auto dosiahne vrchol krivky neskor, ako Tour+. Z Bosch stranky https://www.bosch-ebike.com/us/products/riding-modes:
Tour+: Dynamic - "adapts individually to your cadence"
Auto: Adaptive - "adapts to your speed and riding situation"

Dole v Riding modes at a glance maju aj graf, ale popravde mi to velmi nesedi na tvoje skusenosti.
28.03.2024 - 09:45:51
00
Ja som si hneď po kúpe ebajku dal preinštalovať na klasiku, ECO, TOUR, EMTB, TURBO, tak som bol zvyknutý ešte z CUBE a vyhovuje mi to.
Po aktuálnej aktualizácií som nahradil TURBO za AUTO, ale ešte som neskúšal poriadne.
Väčšinou jazdím ECO podla toho ako sa mi chce (mierne stúpanie), Tour v stúpaniach, a Emtb v stupákoch hlavne v teréne. Ale hlavne sa snažím viacej radiť ako prepínať dopomoc.
28.03.2024 - 10:53:06
01
Detto. Klasika, rozdiely cítiť a mimo turba sa nedostanem na max. pripomoc. Vie niekto popísať ten Auto režim ? Keby to držalo nejakú jazdcom nastavenú konšt, rýchlosť (20km/ napr.) tak to viem pochopiť - šlapem málo, motor pridá viac, šlapem silnejšie do pedálov, motor uberie, a idem 20km/hod. Ak šlapem čo vládzem a motor je na max. výkone ale sústava nie je schopná dať požadovaný výkon, rýchlosť z 20 ide dole.
28.03.2024 - 11:10:18
00
Auto rezim je taky, ze staci krutit nohami a ides. Trochu pritlacis a prida este viac. Minule uz som mal dost, tak som si to v lese prepol a isiel som mordy na 110 pulzov :tmi: :D (ked som tam jazdil bez motora na htcku, tak pulzy cez 160). Takze tak.
28.03.2024 - 11:49:02
02
Auto režim je určený na udržanie tempa. údajne je riadený okrem iného aj snímačom náklonu v motore a podľa mojej zatiaľ jedinej skúsenosti, stúpanie s meniacim sa profilom sa dá vyjsť v podstate konštantnou rýchlosťou na jednom prevode. silu poskytuje vo veľkom rozsahu
28.03.2024 - 13:16:09
02
Ahojte , dá sa nejako prepojiť bosch smart system s garminom?
19.04.2024 - 09:46:24
00
Nie.
19.04.2024 - 09:49:00
01
je to trochu na figu, lebo Bosch má svoju navigáciu, ale stále dúfam že peklo raz zamrzne a možné to bude
19.04.2024 - 14:43:11
00
Bosch je úplne posledný, ktorý striktne obmedzuje akýkoľvek vstup tretích strán do ich systémov... Bosch motor, Bosch baterka, Bosch displej, Bosch káble, Bosch softvér...
19.04.2024 - 14:46:51
00
Na druhej strane mi pride Bosch najjednoduchsi, ak potrebujes nieco dokupit.
19.04.2024 - 15:59:25
00
Ono je to vždy jednoduchšie, keď máš iba jednu možnosť... :-)
19.04.2024 - 16:17:40
01
No práve. Pôvodne som zvažoval iné značky, ale keď som skúsil nájsť napríklad náhradnú batériu alebo ovládanie, tak to Bosch vyhral. Inak teda vendor lock-in vážne nemusím, ale aspoň Bosch je ľahko dostupný pre koncového zákazníka. A pri iných môžeš byť rovno obmedzený na značku bicykla, čo je často ešte horšie.
19.04.2024 - 22:50:40
00
keyboard_arrow_up