Nemusi byt nicim, ale predpokladam ze Specialized ma niekolko desat-x (ak nie sto-x) vynalozene naklady na vyvoj a testovanie. Ked si porovnatelnu cenu stanovi vyrobca co len kopiruje trendy od lidrov na trhu, tak je to neadekvatne.
Dalsia vec je ze Specialized ma dozivotnu zaruku a Superior nie. A ked uz postavim vedla seba Superior a podobne vybaveny Specialized, Trek ci inu top znacku, tak len echt Cesky patriot by si za rovnaku cenu kupil Sup.
ved ja nevravim, ze by som si kupil sup za stejnu cenu radsej jak spesl alebo trek, ale plat ceskeho inziniera v tej cene nebude hrat velku rolu ani keby zarabal stejne jak americky
Táto sedlovečka vyzerá celkom sľubne. Predošlý model sa mi viac páčil vyhotovením a bezproblémovým chodom aj bez údržby viac ako OneUp V2. Nevýhody pri SDG boli len celková dĺžka pri pomerne malom zdvihu max 200mm a vcelku pomalý chod. Ale inak to je podarená sedlovka. Tento nový model vyzerá, že má moc pozitívnych vylepšení.
Dnes vyšli moc pekné novinky. Pri tomto GripX a X2 som len nepochopil či ide o cenu za celú vidlu, alebo sa jedná len o samotnú patrónu 🙄🙄 Ale z noviniek veľmi potešil aj nový Dreadnought V2, kde pribudli presne prvky čo som nevedel prečo nedali už na V1-ku. Ale už aj tak jazdím na inom, tak mi to je jedno....a potom aj nové Ečko od Norca - asi prvé Ečko s high pivotom na trhu. Skončil som čítať pri prelustrovaní hmotnosti. 😒
Tak to si budes musiet zvyknut na generative modeling
Z clanku, co linkovala Kristina: One element of the new 32 is going to turn the most heads, and it's probably not the damper or the weight savings. The generatively-designed rear arch was implemented to increase torsional stiffness by 40% over the prior version, while still keeping weight at a minimum. Though this isn't the first time we've seen generative modeling in bicycle component design, it seems like a unique and worthwhile implementation of the technology.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down
cim je horsi cesky inzinier od americkeho?
Dalsia vec je ze Specialized ma dozivotnu zaruku a Superior nie. A ked uz postavim vedla seba Superior a podobne vybaveny Specialized, Trek ci inu top znacku, tak len echt Cesky patriot by si za rovnaku cenu kupil Sup.
nemusí byť horší, čím vyššia cena, tým menej bicyklov musia predať, aby sa dostali do zisku.
Ked uz kopiruju trendy, tak preco nie aj cenu. Ked kopirovat, tak vsetko
Do ustrice s ním,?
délky 50 až 140 mm, v úhlech -6°, -12°, -17° a -25°
Zdroj: Darimo IG
https://www.pinkbike.com/news/review-sdg-tellis-v2-dropper-post-no-slop-more-drop.html
https://www.pinkbike.com/news/first-ride-the-new-fox-factory-36-and-38.html
Grip SL Damper: $280-295 USD | Grip X Damper: $320-340 USD | Grip X2 Damper: $380-450 USD
Tu sú ceny komplet vidlíc.
32SC Factory Series - Grip SL: $969-$1049 (w/ remote) USD / $1299-$1399 (w/ remote) CAD
34SC Factory Series - Grip SL: $1019-$1089 (w/ remote) USD / $1369-1459 (w/ remote) CAD
34 Factory Series - Grip X: $999 USD / $1339 CAD
36 Factory Series - Grip X / Grip X2: $1149 USD / $1539 CAD
38 Factory Series - Grip X2: $1249 USD / $1669 CAD
40 Factory Series - Grip X2: $1849 USD / $2479 CAD
https://www.pinkbike.com/news/first-look-the-new-fox-32-step-cast-and-sl-damper.html
Z clanku, co linkovala Kristina:
One element of the new 32 is going to turn the most heads, and it's probably not the damper or the weight savings. The generatively-designed rear arch was implemented to increase torsional stiffness by 40% over the prior version, while still keeping weight at a minimum. Though this isn't the first time we've seen generative modeling in bicycle component design, it seems like a unique and worthwhile implementation of the technology.