A na rovnom úseku má ešte prednosť ten, čo má svah dole po pravej strane.
A toto by sa vela ludi malo zacat ucit vnimat, konkretne teda vnimat teren a okolie a nie iba pozerat par metrov pred seba a nie iba na rovnom useku (o tom by som tiez vedel rozpravat ako niekto pozera dobre ze nie na svoje predne
koleso a nevidi ani za nic, ze niekto oproti nemu ide a ked sa uvedomi, moze byt neskoro).
Aj tu v Karpatoch je plno miest, kde je ten svah, ked ides napravo, strmsi.
Konkretne vcera na Cerovke- priznavam, nie som mozno pre niekoho ohladuplny, moja rychlost a styl sa nemusi lubit kazdemu, ale vcera na Cerovke som stretol dvoch bikerov tesne po sebe, ktori sli na akurat strmom useku hore a ja teda zjazdoval dole. Prvemu som sa pekne vyhol oblukom doprava, lebo sa to pekne v tom mieste nastastie dalo a on mal ten svah napravo a to som videl, nebol problem, pohoda. Druhy, avsak, asi nebol spokojny s tym, ze sa musel vypnut a zosadnut a mam taky pocit, ze utrusil aj nejaku nadavku. Kazdopadne, ja som ten usek siel v dost velkej rychlosti dole, napravo strmy svah. Ono to nie je lahke brzdit a chciet "byt kamarat s pravidlami", ked zjavne si to v okamihu vyhodnotim, ze pre mna silne brzdenie a snaha o vyhnutie sa bikerovi moze znamenat kludne aj koliziu, popripade pad do svahu. V tomto pripade som uz videl, ze on uhyba, tak som bol ok a siel si svoje, ale zjavne asi on cakal, ze ja sa uhnem pri zjazdovani na uzkom useku tiez a teda sa potom vypol a zanadaval, ja som mu este aj podakoval za uhnutie, lebo som videl a vedel, ze to ma potom tazsie sa rozbehnut spat hore a celkovo sa dakovat z kolegiality aj patri teda.
Co som teda chcel povedat, ze fakt zalezi aj od skillu a aj od podmienok, kde na seba bikeri narazia a aj tak vzdy bude platit, ze ten hore to ma bezpecnejsie sa uhnut ako ten, co ide dole, si myslim.