Inak jeden detail pri tých "reálnych" dojazdoch
. Každý (vrátane mňa) napíše koľko prešiel na akú baterku, koľko nastúpal, ale ono to je zavádzajúce. Kto vie povedať koľko km z prejdených šiel takpovediac "na baterku"?
Za mňa by boli užitočné údaje z motora, že prešiel som napr. 50km za 3h, z toho mi motor pomáhal počas 30km v čase celkovo 2h (plus rozhodené na jazdné režimy použité počas jazdy), počiatočný stav
baterky vs konečný a priemerne som minul xx Wh/km. Proste všetky údaje o spotrebe ale iba k času kedy bola asistencia motora aktívna.
To by bol reálny dojazd, ALE výlučne na moju "konfiguráciu" (bike, hmotnosť, trasa...atď).
Takže reálny dojazd vo všeobecnosti sa nedá povedať už len kvôli viacerým individuálnym a externým faktorom a už vôbec nie bez konkrétnych power štatistík, ktoré neviem či nejaký výrobca vôbec ponúka pre užívateľa (Bosch nie).
TOP čo som videl boli údaje, ktoré chip Speedbox Bluetooth (pre Bosch) dokáže čítať na CAN zbernici a ukladať do logu a následne analyzovať. To je pecka! Prečo toto Bosch neponúka logovať a exportovať je mi záhadou. Hlavne, že ponúka kopec iných blbovín, ako napr. využitie jazdných módov, kedy ak sa pustím dole kopcom na Turbe s kadenciou=0, tak mi povie, že 100% využité Turbo
Ozaj užitočné
Každý si musí dačo odjazdiť na
svojom ebike, aby zistil, v akých číslach sa cca hýbe a podľa toho si odhadnúť
svoj dojazd a plánovať výlety!