Aj chlapci v Japonsku sa vytešovali z našich výrobkov ✌️. Aj keď to už bolo dávno 😁. Ale, skrátka, MTB nebolo a nie je naším koníčkom, ale postihnutím 😁😁😁. Howgh.
A ako to bolo so zivotnostou/trvanlivostou tej vasej ROLLIN´ROLL volnobezky? Napr. v porovnani s DT ratchet klasikou ako etalonom? Ku mne sa doniesli reci, ze ROLLIN´ROLL nebol v trvanlivosti nejaky zazrak a mal svoje muchy.
Nazdar, to vieš, vždy sa vedia vyskytnúť problémy. ROLLI'ROLL poskytoval nekompromisne presný záber s kratkym mŕtvym chodom takže ho v prvom rade začali používať jazdci cyklotrialu, ktorí dokázali zlikvidovať akýkoľvek materiál. A keď každý tretí pretek menil SHIMANO alebo iný orech, mohol sa ísť sťažovať maximálne na lampáreň.... U nás sa mohol... Ale na našich komponentoch jazdili majstri sveta v cyklotrialu, Števo Pčola, Pepa Dressler, aj Ľuboš Jánoška. A další. Na našich nábojoch prešiel chalan na Cannondale cestu okolo sveta... A dodnes na našich nábojoch jazdíme, takže ešte furt vlastne nie sú retro???
Samozrejme že sa vyskytli problémy a reklamácie , tomu sa nevyhne nikto, kto niečo skutočne vyrába. A pri malosériovej výrobe je ťažkých mnoho věcí... Kým sme našli firmu, ktorá dokázala správne zakaliť nerezovú oceľ z ktorej sa voľnobežky vyrábali, tesnenia, pružinky... atď. Napríklad sme mali jednu várku vadných valcovaných nerezových tyčí a kusy praskali, samozrejme až pri používaní. Vo voľnobežke sa používali/používajú/ ložiskové ihly/valčeky/ a tiež sa stalo, že bola várka, ktorá bola asi prekalená a valček sa rozlomil a spôsobil problém...
A v neposlednom rade, keď je jasne napísané, že pri údržbe, po rozobratí, treba pred zložením do voľnobežky kvapnúť maximálne tri kvapky prevodovkoého oleja a niekto pošle rozdrbany orech plný vazelíny..... Co dodať. A navyše, doma nie je nikto prorokom ?.
Ale ako vravím, na mojich aktuálnych bokoch mám naše náboje a zvládajú všetky nástrahy. Pošlem foto.
Takže toľko, Biku zdar ✌️
Mullet set, 29/27,5, carbon ráfiky, náboje RB Design bicycle components TRACTOR. Zatiaľ čakajú na montáž na bika, keďže ešte jazdím na rovnakej sade na duralových ráfikoch.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
V roku 2002 tu bol o nich aj clanok
https://www.mtbiker.sk/clanky/278/rb-design.html
Aj podsedlová objímka je RB Design bicycle components. Je na nej vyfrézovaný nápis MORATI, pretože sme ich vyrábali pre MORATI my?...
Samozrejme že sa vyskytli problémy a reklamácie , tomu sa nevyhne nikto, kto niečo skutočne vyrába. A pri malosériovej výrobe je ťažkých mnoho věcí... Kým sme našli firmu, ktorá dokázala správne zakaliť nerezovú oceľ z ktorej sa voľnobežky vyrábali, tesnenia, pružinky... atď. Napríklad sme mali jednu várku vadných valcovaných nerezových tyčí a kusy praskali, samozrejme až pri používaní. Vo voľnobežke sa používali/používajú/ ložiskové ihly/valčeky/ a tiež sa stalo, že bola várka, ktorá bola asi prekalená a valček sa rozlomil a spôsobil problém...
A v neposlednom rade, keď je jasne napísané, že pri údržbe, po rozobratí, treba pred zložením do voľnobežky kvapnúť maximálne tri kvapky prevodovkoého oleja a niekto pošle rozdrbany orech plný vazelíny..... Co dodať. A navyše, doma nie je nikto prorokom ?.
Ale ako vravím, na mojich aktuálnych bokoch mám naše náboje a zvládajú všetky nástrahy. Pošlem foto.
Takže toľko, Biku zdar ✌️