Lokalizácia
Formulár sa odosiela
Konecne som sa odhodlal zbaviť sa podloziek. Posledná bohužiaľ musí ostať z konštrukčných dôvodov, bez nej by to podla Canyon nešlo. Posed isiel do este agresívnejšej pozície, ale stale pre mna komfortnej. Uz len len keby chcel niekto vymeniť moj cockpit za užší, to by som bol rad 😊

Prílohy:

IMG_2531.jpeg
IMG_2531.jpeg 469.05 KiB thumb_up0thumb_down

18.09.2024 - 13:48:50
08
Prva jazda, len ako test posedu. Takze to ma nejake modne nedostatky, viem.

Prílohy:

20240921_181451.jpg
20240921_181451.jpg 685.5 KiB thumb_up0thumb_down

21.09.2024 - 19:29:26
07
Nová gravel hračka

Prílohy:

IMG_0917.jpeg
IMG_0917.jpeg 493.39 KiB thumb_up0thumb_down

IMG_0919.jpeg
IMG_0919.jpeg 545.64 KiB thumb_up0thumb_down

IMG_0921.jpeg
IMG_0921.jpeg 639.72 KiB thumb_up2thumb_down

22.09.2024 - 09:21:24
013
aký veľký tam máš prevodník? Predpokladám, že kazeta je SRAM 10-44z.
22.09.2024 - 09:45:50
00
Prevodník 46z , kazeta 10-44. Bike jazdím aj cestou sadou kolies kde mam kazetu 10-36
22.09.2024 - 10:22:46
10
cipo prosím ta aký je to rám?
23.09.2024 - 09:18:00
10
v lete poskladaný " low budget " gravel bike.

Prílohy:

low budget csepel.jpg
low budget csepel.jpg 635.15 KiB thumb_up0thumb_down

26.09.2024 - 23:12:21
012
arrow_leftmars napísal:
Áno, ten test poznám a len ma utvrdil v tom, že jedna vec sú "laboratórne podmienky" a iná vec je reálne porovnanie plášťov. Preto napr. išiel GravelKing SK po čase zozadu preč - prišiel mi príliš pomalý. Ale vpredu ho vozím rád.

Ja prave mam rad tieto laboratorne testy. Ukazu realitu. Rozdiel par watov clovek nevie rozoznat od pocitu. Sa vzdy pousmejem ked niekto v recenzii pomudruje o tom ako su rychlejsie. Druha vec je ako su rychle v terene tam je to este zlozitejsie. Neviem ci sa tam rozdiel skor zvyrazni alebo zmensi. Ale v offroad je najdolezitejsia velicina objem z mojich skusenosti.
G-one som zazil v realite. Ako pekny dezen na pomedzi slikov a stuplikov ale smykali, dost vela defektov aj s tubeless, rychlo sa zodrali a este v tychto watt testoch nic moc.
27.09.2024 - 16:38:32
01
Dokončil som prerábku Gestaltu.

Do štrku aj do lesa. Ide ako tank. Váži ako tank.

Sedlovka je aj dropper aj odpružená zároveň PNW coast. Vidla z FOX výpredaju. Sada vpredu GRX vzadu advent, páky sword. Rozsah 12tky spoľahlivosť 10tky. Brzdy 4 piest semi hydro od Juin prekvapili.

Teším sa z toho ako to dopadlo.

Prílohy:

g.jpg
g.jpg 519.51 KiB thumb_up1thumb_down

gg.jpg
gg.jpg 535.14 KiB thumb_up0thumb_down

24.10.2024 - 19:29:46
09
pekne hnusný horský s baranmi 😄 sorry moj názor
24.10.2024 - 19:34:26
09
Johnko Ake siroke plaste tam mas?

kenny88 Mne celkovy dojem kazi len ta vidlica. 40mm zdvih je polovica toho co sa vozi na krosovych/trekovych bicykloch. Ak ma clovek delikatne klbiky a potrebuje nutne odpruzenie, to uz asi Redshift predstavec by tam pasoval viac. Vidlice s mostikom nech ostanu len na bikeoch s rovnymi riaditkami :-)
25.10.2024 - 10:38:16
01
Ja hlavne nerozumiem zmyslu takejto prerábky... Ešte niekedy v roku 2017 som si aj ja prerobil MTB na gravel (lebo ich bolo minimum), ale teraz?
25.10.2024 - 13:20:20
00
Ale Gestalt je gravel. On ho preraba na MTB.
25.10.2024 - 13:36:58
00
Aha, OK až tak sa v MARIN-e nevyznám... Lebo ten rám mi pripomína všetko možné, len nie gravel...
25.10.2024 - 13:52:51
00
uid sú tam 40tky. Uvažoval som nad 45 možno keď ich zoderiem.

Redshift som vozil nejaký čas ale vadilo mi to, že dobre funguje iba pri úchope za páky. Čím bližšie sa drží za váhadlo, tým viac je to useless. Ďalej je to nestabilné, pri zjazde cítiš ako ti lietajú rajdy a ani zďaleka to nežehlí tak ako vidlica.

Vidlica má v sebe 3 tokeny a prvých 20 to len krásne žehlí, zvyšný zdvih je presne na tie väčšie bomby dole kopcom a pri väčšej rýchlosti. Tu nejde primárne o celkový zdvih tých 40 na to, čo to má robiť stačí. Nie je to smerované na trail a zjazdy ale skôr na celkové pohodlie a odpustenie pár vecí a bômb.

Nazgul bike som skladal hlavne kvôli mojej polohe a tomu čo jazdím. Pohronie nie je stále ideálny gravel povrch, sú tu dosť zanedbané cyklochodníky, veľa neudržiavaných poľných ciest, obšas nejaké lesíky, aj na cestu samozrejme vybehnem. Silno som uvažoval nad klasickým XC ale väčší nájazd mi je pohodlnejší s "baranmi" kde si mením pozície ako chcem. Postavil som ho pre dlhšie trasy a smeroval som hlavne na pohodlie lebo mám dochrúmaný chrbát. Tiež geometria tohoto Gestaltu je taká na pomedzí čo mi vyhovuje pri zjazde. Je to hravý a rýchly bicykel aj keď si uvedomujem, že keby ožraté enduro v noci zbalí cesťák tak ráno v záchode je takýto potratík.

Viem že nie úplne každému je po chuti to, čo sa stáva z gravel štandardu ale postupne týmto smerom ide celý trh. To nutne neznamená že to musíme nasledovať všetci ale mne to príde ideálny kompromis na to čo potrebujem a jazdím.
25.10.2024 - 14:08:59
18

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Bicykle / Gravel a cyklokros)
keyboard_arrow_up