Kategórie
Bike-techVážska cyklotrasa: úsek Trenčín - Púchov - hranica TSK # cykloturistika # cyklotrasy # trasy # skúsenosti # poradenstvo # diskusia
posledný komentár: 14. 11. 2023 o 14:09
posledný komentár: 20. 4. 2020 o 14:03
savings Pirelli Cinturato™ CROSS H 700x33C TLR plášť, kevlar
49,99 €
savings
MOC 71,99 €
Akcia -23% WTB Horizont 27.5x1.75" (47 mm) TCS Dual DNA plášť, kevlar
40,99 €
-23%
MOC 56,99 €
Akcia -17% Pirelli Cinturato™ Gravel H 27.5x1.75" plášť, TLR kevlar
51,99 €
-17%
MOC 78,99 €
-13% Pirelli Cinturato Adventure ProWALL Gravel 700x35C plášť, TLR, kevlar, classic
33,99 €
-13%
MOC 47,99 €
-6% Pirelli Cinturato™ Adventure 700x40C ProWALL Gravel plášť, TLR, kevlar, classic
33,99 €
-6%
MOC 48,99 €
-13% Pirelli Cinturato Adventure 700x45C ProWALL Gravel plášť, TLR, kevlar, classic
34,99 €
-13%
MOC 49,99 €
Ja tipujem od Bohuslavic, lebo Beckov tam ma uz podchod pod dialnicu, bude nutna nejaka lavka ponad Vah.
a takto sa to obist neda? https://sk.mapy.cz/s/pelesosupa
https://mytrencin.sme.sk/c/23406548/najoblubenejsi-usek-cyklotrasy-v-trencianskom-kraji-je-z-trencina-do-nemsovej.html
Nečudo, že druhý najvyťaženejší úsek na magistrále je nový úsek Ladce - Púchov. Asi 12 km úsek spája skoro 15 tisíc obyvateľov na jednej strane v Ladcoch, Beluši a L. Rovniach s takmer 20 tisíc obyvateľmi v Púchove. Na tento úsek môžu dochádzať jazdiť aj obyvatelia z Ilavy a Dubnice nad Váhom + tranzit z úseku z Nemšovej a ten prechádza z 1 úseku na druhý buď po ceste 61 cez Dubnicu a Ilavu a napojí sa v Ladcoch, alebo cestou 507 cez Pruské a napojí sa v L. Rovniach, v tomto prípade neprejdú cez sčítač cyklistov, ten je umiestnený medzi váhovým cyklomostom a mostom cez kanál, nameraná intenzita je teda medzi L. Rovnami a Belušou, medzi Rovnami a Púchovom môže byť intenzita ešte vyššia vďaka cyklistom, ktorí sa napájaju až v Rovniach.
Ostatné úseky sú vyťažené menej, paradoxne tie, ktoré boli postavené medzi prvými, napr. H. Streda - Nové Mesto alebo Nové Mesto - Trenčín. Tieto úseky jednoducho neležia v husto obývanej oblasti, alebo neprepájajú husto osídlené miesta, alebo ich prepájajú, no vzdialenosť je pre väčšinu ľudí príliš veľká (napr. úsek Trenčín - Nové Mesto až 22 km, čo je len o niečo menej ako úsek Trenčín - Nemšová a Ladce - Púchov spolu).
Napr. úseky Trenčín - Dubnica a Dubnica - Ladce majú mať spolu 28,6 km a prepoja veľmi blízke a veľmi husto obyvané oblasti, no úseky doteraz neexistujú a budú postavené až medzi poslednými. Pri pohľade do mapy na www.cyklotrasytsk.sk okrem úseku Nimnica - P. Bystrica, ide tak modrá čiara chýbajúcich úsekov práve medzi Trenčínom a Ladcami, v tom zrovna najhustejšie obývanom regióne (Trenčín - Dubnica - Ilava), kde býva aj hlavná cesta 61 poobede upchatá a neurýchli to ani jazda po diaľnici, tam sa tvorí rad na výjazde z diaľnice a je ťažké odbočiť pre hustú dopravu, najmä doľava na výjazde D1 Dubnica. Naprv sa mali postaviť úseky v najľudnatejších regiónoch a tie prepojiť, a potom prepájať napr. H. Stredu s Novým Mestom alebo P. Bystricu s hranicou Žilinského kraja. Vzhľadom na hustotu dopravy je totiž viac nebezpečné ísť na bicykli po hlavnej ceste z Trenčína do Dubnice alebo z Dubnice do Ilavy, kde je veľká premávka, ako z Trenčína do Nového Mesta alebo z Nového Mesta do H. Stredy, kde jazdí po hlavnej ceste menej áut z dôvodu menšej osídlenosti regiónu, aj z dôvodu lepšieho napojenia na D1.