ahoj preco si myslite ze vecsi kotuc viac doserie vidlu? teda myslim ze ju nedoserie kotuc ale vecsi brzdny ucinok sposobeny vecsim kotucom. chcem tym povedat ze mechanicke tektro s 203 kotucom doserie vidlu tak isto ako hydraolika nie?
inak z vlastnej skusenosti - 160 zahrejes velmi rychlo, 180 sa mi zatial nepodarilo ale je to mozne(ale velmi takzko) a 203 je nezahriatelny(teda pokial nepojdes 10km skoro kolmim kopcom dolu:)).
inak zahriatim myslim ze sa bude z kotuca dymit
Že 203 je nezahraiateľný???Pekná blbosť!!!Však sa prevez pár 100 metrov so stlačenou brzdovou pákou a potom podrž kotúč!A o tako dlhšom zjazde ani nehovoriac.Si teda peknú hlúposť napísal Actus!!!
Pre Geroya: Myslel som to takto: Rozdiel brzdných síl pri 160 a 203mm kotúči nebol pri mojom porovnávaní až tak extra veľký,ako mnohý píšete.Mal som Hayesi HFX-9,Schimano 555 a Magura Clara a naj sa mi videli Schimaná s 160mm kotúčmi.203mm som mal Hayesi.203mm kotúč neznamená hneť o 100% väčší účinok,dôležité sú samozrejme aj
brzdy samotné a doštičky.Také Hope,tak to áno,ale tie aj niečo stoja.
takže si nemyslím,že 203 kotúč hneď všetko vyrieši.Treba si zrátať pre a proti a potom kupovať.