Kategórie
Bike-techGaléria našich gravel a CX bajkov # gravel # recenzie # doplnky # skúsenosti # poradenstvo # diskusia # cenový limit
posledný komentár: 5. 12. 2022 o 20:38
Rock Machine Gravelride CRB 700 28 bicykel, matte sand/black
od 1 969 €
MOC 2 449 €
Akcia -38% Rock Machine Gravelride CRB 900 AXS 28 bicykel, stealth black
2 799 €
-38%
MOC 4 499 €
Novinka -14% Corratec Allroad Travel 1 28 bicykel, orange red/black/red
1 199 €
-14%
MOC 1 899 €
Novinka -18% Raymon Territ Ultra 28 bicykel, reseda green/mint
od 1 799 €
-18%
MOC 2 199 €
-21% Titici REVO 28 bicykel, mostarda yellow glossy/olive green glossy
4 499 €
-21%
MOC 5 699 €
Výpredaj -32% Giant TCR Advanced Pro 0 Disc Compact bicykel, carbon
3 049 €
-32%
MOC 4 499 €
Novinka -18% Raymon Kirana Ultra bicykel, carmine red stealth
3 299 €
-18%
MOC 4 499 €
Výpredaj -13% Wilier 0 SL Disc 105 Di2 bicykel, čierna/červená
4 499 €
-13%
MOC 5 899 €
Výpredaj -22% BMC Teammachine SLR SIX bicykel, neónová červená/čierna
2 099 €
-22%
MOC 2 999 €
Novinka -5% Giant TCR Advanced 2 KOM bicykel, carbon
2 699 €
-5%
MOC 2 849 €
Novinka -12% Superior XR 6.5 GF bicykel, matte black stealth
1 749 €
-12%
MOC 2 099 €
Novinka -28% Pinarello Dogma X DuraAce Di2 bicykel, xolar sun
od 10 999 €
-28%
MOC 15 299 €
A hned 2 hod vyjazd v sobotu a dnes 2.5 hod výjazd. Asfaltik, strkovky, polnačky.
Zatiaľ spokojnosť.
Spokojnosť aj s peknou metalízovou farbou.
Aktuálne v tejto zostave kusovka, svetová premiéra 😉
V čom konkrétne vnímaš posun oproti Koyuku?
- okrem kolies komplet karbón takže krásne to pohlcuje vibrácie
- tuhosť , Koyuk je oproti tomu ako žuvačka
- váha odhadom oproti Koyuku tak - 2 ; 2,5 kg to je sakra cítiť.
- elektrické radenie po krátkej jazde úplne návykové
Oproti originálu zatiaľ celkovo:
- Ultralight sedlovka
- Specialized sedlo - Tufo Thundero 48c a prehodene na bezduše
- Kazeta
Aktualne 10,4kg s pedálmi (ktore su celkom ťažke
Ešte by sa zišlo vymeniť kľuky, mám doma karbonove čo pasujú na klasický shimano hollowtech II stred - 24mm oska. Toto ma podľa výrobcu PF 86/FSA stred a kľuky FSA OMEGA EXO 42T. Ale až tak sa do toho nerozumiem, tak ak máte nejake odporúčania sem s nimi.
Tak po 600km nadšenie pretrváva. Bike je nečakane pohodlný, za mňa porovnateľný s GT Grade, Tá zadná stavba nakoniec asi nejako pracuje, plus výrazne vysunutá sedlovka robí divy. Pritom je tuhý do záberu, aj zo sedla. Geometria je skvelá v teréne, bike dáva taký pocit istoty v zjazdoch a ide super v strmákoch - niečo ako moderné MTB. Samo že je to zasa cítiť na ceste v rýchlych zjazdových zátačkach, treba oblúk dobre nasadiť a bike naklopiť, je to iné ako na žiletke. Vnúrorné vedenie kábla je celkom dobre vyriešené, bike je tichý, nič nerachtá (dával som penovú trubicu na brzdovú hadicu).
Sram XPLR ide famózne, po dlhých rokoch na Shimane nemám čo vytknúť. Možno zadná brzda má tendenciu trochu hučať, hlavne za vlhka, ale mám Hope kotúče. Pridávam ešte fotku zimného setupu, dal som invisiFrame fólie, zmestia sa tam 56mm SKS blatníky (so špecial hackom lebo tam nie je mostík so závitom na blatníky) s 44mm Swamperami. Viac už otravovať s fotkami nebudem ?.
Na tento Revolt Advanced som si dlho robil zálusk (alebo na jeho iterácie 2, 1, 0, Pro...), odkedy ho tu na webe predstavili. Ako si s ním spokojný?