Lokalizácia
Formulár sa odosiela
Jezus Mám apgrejd môjho dlho sa ťahajúceho prípadu s ADblue nádržkou na Citroen. Auto 66tis. km, 5 rokov. Cca 20 tis. km riešim pravidelne chybu antiemisného systému. Už som si zvykol dať auto na diagnostiku, zresetovať to a najazdiť do ďalšej chyby pár tisíc km.
A prišiel čas na iné riešenie. Stretol som chalana čo si šije kapsičky, už tu nie je aktívny asi, nespomeniem si nick a ten sa dal do reči a pýtal sa na moje auto a rozprával mi o rovnakom probléme a že aj mimo záruky dostal výraznú zlavu na servis. Tak reku už chcem túto situáciu vyriešiť aj ja a veď opýtam sa v citróne vzhľadom k tomu čo o tejto chybe vieme....
V Citróne, že ano pokiaľ máte dodržaný servisné intervaly a bla bla bla vaše auto, tento ročník a pri tomto nájazde môže dostať zľavu. Tak som ju dostal a pár minút som vlastníkom premontvanej najnovšej nádržky ADblue. :) Nádržka + výmena = cena 375,16€. Cenu samotnej nádržky má Citrón aktuálne 990€
Zobraziť komentár 07.04.2025 - 13:21:42
00
Kapsicky tu sil Henry33 a velmi pekny pribeh s happy endom :-)
Zobraziť komentár 07.04.2025 - 13:24:49
02
AdBlue nadrzka je zial len jeden z mensich problemov tej motorizacie. Väcsia sranda je nedostatocne nadimenzovana retaz pohonu vacky. Ale na to som Ta uz upozornoval. Uz aj zmenili predpisany olej, pretoze aj ten suvisi s roztrhnutim tej retaze.
Zobraziť komentár 07.04.2025 - 13:32:39
00
@turbi Ahoj ano to som bol ja :D parada tak uz len retiazku pories :D
Zobraziť komentár 07.04.2025 - 13:34:19
12
Ja mám podobne pozitívne skúsenosti s Toyotou. Celých 413K kilometrov som 14 rokov chodil do jedného servisu a oni mi potom dávali naozaj pekné zľavy aj na servis aj na diely. Mali na to síce aj nejaký oficiálny mechanizmus, čím staršie auto, tým väčšia zľava, ale prinajmenšom v mojom prípade išli ešte ďalej.
Aj keď teda moc asi sa na mne moc nenarobili, keďže za tých 14 rokov boli na tom aute myslím tri alebo štyri poruchy, ostatné návštevy boli iba prehliadky a spotrebák :-)
Zobraziť komentár 07.04.2025 - 13:35:28
00
Na výmenu retiazky som sa pýtal a cena cca 1300€. Ale, že zvuk motora je naporádku takže je v poriadku. :) Už mi dajte pokoj s problémami a tešte sa so mnou z novej nádržky. :)
Zobraziť komentár 07.04.2025 - 13:37:52
08
Tesime sa s Tebou. :) Ty sa este mozes ale tesit napr. na zlyhanie AdBlue vstrekovaca (zvykne sa zaseknut v otvorenej polohe, vdaka comu zacne tiect AdBlue do systemu "potokom"). Spoznas to tak, ze z vyfuku sa bude valit husty biely dym. V takej situacii treba co najskor odstavit auto, nech Ti to neznici FAP.
Zobraziť komentár 07.04.2025 - 14:23:25
00
A Henry33 má u mňa zľavu ak náhodou dačo.... :)
Zobraziť komentár 07.04.2025 - 14:24:00
02
arrow_leftJezus napísal:
Tesime sa s Tebou. :) Ty sa este mozes ale tesit napr. na zlyhanie AdBlue vstrekovaca (zvykne sa zaseknut v otvorenej polohe, vdaka comu zacne tiect AdBlue do systemu "potokom"). Spoznas to tak, ze z vyfuku sa bude valit husty biely dym. V takej situacii treba co najskor odstavit auto, nech Ti to neznici FAP.

Vždy som ťa bral ako priateľa no ty chceš byť tuším hnusným nepriateľom dobrej nálady.
P.S. vstrekovač bol menený.
Zobraziť komentár 07.04.2025 - 14:24:59
01
Dobry priatel Ta nenecha v nevedomosti a upozorni Ta na potencialne rizika vopred. :) Ale ako vidim, tak uz si zazil aj vstrekovac na vlastnej kozi. Akurat asi velmi neprekvapi, ze rovnako ako vymena nadrzky AdBlue, tak aj vymena vstrekovaca AdBlue su len docasne riesenia, tzn. pokazia sa skor ci neskor znovu. Ta retiazka snad nezlyha, to je naozaj neprijemna vec. Hlavne vcas menit ten novy predpisany olej.
Zobraziť komentár 07.04.2025 - 14:29:55
00
týka sa to len motorov citronov a levíkov alebo je to aj v kosoštvorcoch 1,5l dci ?
Zobraziť komentár 07.04.2025 - 14:32:57
00
to by sa ti s Fiatkou nikdy nemohlo stať... :D
Zobraziť komentár 07.04.2025 - 14:38:29
10
ja mam novu nadrzku uz 30tisic a zatial klop klop. Retazka ti nepomoze ze bude iny novy olej, skratka to na renault nadizajnovali a nevydrzalo to. teraz davaju uz 8mm. Turbi dakujem ;)
Zobraziť komentár 07.04.2025 - 14:40:46
00
arrow_leftzihadlo 5 napísal:
týka sa to len motorov citronov a levíkov alebo je to aj v kosoštvorcoch 1,5l dci ?

vsetky auta do roku 2022 myslim
Zobraziť komentár 07.04.2025 - 14:41:42
00
Rozvodové retiazky...no to je tiež téma. Kedysi v časoch motorov ako OM601-606 alebo 611-613 sme si mysleli, že rozvodová reťaz je súčiastka, ktorá zomiera ako posledná so samotným motorom. Mercedes vtedy odporúčal kontrolu po 500 000 km. :D Ja som menil na OM602.912 reťaz po 650 000km...
Potom som zaregistroval natiahnuté reťaze na niektorých Japoncoch (Honda, Mazda) po cca 250-300 000 km a povedal som si, že to budú nejaké výnimky. Chvíľu na to, sa objavili natiahnuté a preskočené reťaze aj u motorov Mercedes M271 (I4 s kompresorom) a 272 (atmosféra V6) a to už pri nájazdoch 100-150 000km. Neskôr VW s motormi TSI, kde sa objavovali problémy s reťazou/napínákom po 25 000 km! Postupne PSA, OPEL hlásili tiež nutnosť výmeny reťaze bežne po 80-100 000km. Považoval som to za nonsens.
Dnes sa na to pozerám optikou, že sú to len rozvody...motory majú vysoké krútiace momenty, kvôli emisiám musia mať čo najnižšie točiace sa hmotnosti v motoroch...vysokú účinnosť - nízke tepelné straty a teda pomalé zahrievanie...do toho predĺžené intervaly výmeny oleja. Takže to s tými retiazkami ani nemohlo inak dopadnúť. A beriem to teda tak, že ak sa kupuje ojazdené auto, trvám na tom, aby bol buď doklad o nedávnej výmene rozvodov, alebo cena prispôsobená nutnej výmene hneď po kúpe auta.
U niektorých motorov (VW TSI) sa aspoň dá na základe studeného štartu odhadnúť stav rozvodov. U niektorých (Mercedes M271) bohužiaľ nie.
Zobraziť komentár 07.04.2025 - 14:41:56
03

Výber z produktov

Prejsť do shopu
keyboard_arrow_up