mám ECO +1, Tour, Auto -1 a Turbo -1, dynamiku a Nm na prednastavených hodnotách. do Álp potom Auto a Turbo na základnej hodnote. zatiaľ mi to takto vyhovuje, nemám potrebu sa v tom viacej špŕtať. keď príde update na 100Nm a 750W určite vyskúšam, ale trvale to používať nebudem, až potom neskôr keď budem ešte starší
Pouzivam iba Tour+ a Auto. Tour+: +2, Dynamics +3. Auto: -3, Torque znizeny na 65Nm.
Dost casto pouzivam hill start, bicykel sa v kopci pekne plynule pohne.
mám ECO +1, Tour, Auto -1 a Turbo -1, dynamiku a Nm na prednastavených hodnotách. do Álp potom Auto a Turbo na základnej hodnote. zatiaľ mi to takto vyhovuje, nemám potrebu sa v tom viacej špŕtať. keď príde update na 100Nm a 750W určite vyskúšam, ale trvale to používať nebudem, až potom neskôr keď budem ešte starší
Eco suhlas_+1 uz da zabrat, +2 ako tak pohoda. Tak to si riadny pohodak, pre mna AUTO aj -5 je prisilne. Turbo je divne, aby som mal pocit Turbo musim mat +3. Inac je slabsie ako Auto -5. Hotova maturita
Skusal som aj Torque hore dole... ale nejak to nemalo vyrazny vplyv, pokial si tlacis svojich 200w s prstom v nose . Uuuplne vyzihana funkica by bola, ze nastavim si ze chcem tlacit svojich napr. 200W a nestaram sa. To by bola parada. NAPISTE IM TO NIEKTO.
Auto je podľa mojich doterajších skúseností na rovine slabšie ako Tour, aj preto ukazuje na Auto dlhší dojazd ako na Tour. roviny a veľmi mierne stúpania jazdím Eco, mierne a stredné stúpania Tour, prudšie stúpania Auto a Turbo tu u nás prakticky ani nezapínam, to si nájde uplatnenie až v Alpách
tu u nás Javorie, Kremnické a Štiavnické vrchy, okolo BB všetko na pohodu Autom zdolateľné, možno máš prudšie kopce okolo seba. Auto ale tiež ide miestami až do plného výkonu ako Turbo, len ho nedrží konštantne. je to progresívny mód, ale tak nejako inak ako eMTB, viac mi vyhovuje.
Chalani, prosim viete dat uz niekto realne svoju skusenost s novym updatom na 100Nm a 750 W ? A tych 750 je predpokladam v peakoch. Takze konstantne zostava 250. Ci? Vdaka za odpovede
Tento update prinasa silnu konkurenicu novym Turbo Levo 4 predpokladam. A nie len cenovy... Ja jazdim momentalne Yamahu PWX-3 ale zacinam sledovat, co sa deje na trhu s motormi a ich narastom vykonu...
Auto je podľa mojich doterajších skúseností na rovine slabšie ako Tour, aj preto ukazuje na Auto dlhší dojazd ako na Tour. roviny a veľmi mierne stúpania jazdím Eco, mierne a stredné stúpania Tour, prudšie stúpania Auto a Turbo tu u nás prakticky ani nezapínam, to si nájde uplatnenie až v Alpách
Je to sranda, ze kazdy to citi inac. Ale ten ukazovatel watow je super, az to teda ukazuje real. Manzelka s postcovid syndrom ledva tlaci 80-110w /cisto katastrofa takyto stav, neprajem nikomu/ a s auto -5 prelezie vselico. Tak ludia neviem co mate za problem
predpokladám, že tvoja manželka nemá 100 kg ako my jedna vec ale je tam, čo sú tie nastavenia od -5 do +5, resp koľko uberie, pridá jeden "dielik"? napr. Turbo je naprogramované na najvyšší krútiaci moment aj výkon motora, ako sa tam dá ešte pridať?
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Dost casto pouzivam hill start, bicykel sa v kopci pekne plynule pohne.
Eco suhlas_+1 uz da zabrat, +2 ako tak pohoda. Tak to si riadny pohodak, pre mna AUTO aj -5 je prisilne. Turbo je divne, aby som mal pocit Turbo musim mat +3. Inac je slabsie ako Auto -5. Hotova maturita
Krutak je citit hlavne v kopcoch.
Krutak je citit hlavne v kopcoch.
Naa sak to je jedno kde ako, idem si svoje a e-bajk by si prisposoboval support, bez toho aby som nieco prepinal.
Je to sranda, ze kazdy to citi inac. Ale ten ukazovatel watow je super, az to teda ukazuje real. Manzelka s postcovid syndrom ledva tlaci 80-110w /cisto katastrofa takyto stav, neprajem nikomu/ a s auto -5 prelezie vselico. Tak ludia neviem co mate za problem
Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down