je to take jednoduche...pozriem si preteky cestne, XC, atd.. a vidim ake znacky, bicykle, modely tam jazdia. Skusenosti z profisportu sa urcite prenasaju aj do vyvoja beznych ramov. Takto sa clovek vyhne kupe prestizneho biku neznamej znacky bez historie, alebo "kultovych" zeleznych ramov a pod.
22.05.2025 - 12:22:33
01
Tak ono cinske open mold mozno nemaju dlhu historiu a meno, ale ked si spravis poctivy research a nekupis hocijaky neznamy sunt alebo repliku z Aliho, tak potom to mozu byt vyborne ramy v skvelom pomere cena/vykon. A plus (pre mna osobne velke, pre niekoho mozno bezvyznamne) je vlastna farba a odlisenie sa od beznej ciernej a ostatnych beznych nudnych farieb. Zas ako papagaj to vypadat tiez nemusi, ale tak ked sa to niekomu paci tak v poho.
22.05.2025 - 12:57:50
00
arrow_leftpeter120 napísal:
mohli ho nastriekat ruzovo a pomenovat IBALGIN

Alebo na modro a miesto onegram rovno viagram.
22.05.2025 - 13:10:55
02
Na sobotnych pretekoch, kde bolo kopec Conti teamov z celej Europy, proti mne startoval jeden team na tychto bikoch:

https://en.quick-bikes.com.cn/product/26.html

Nazivo vyzerali super, hlavne v tej bielo-ruzovej farbe. Tiez predpokladam, ze to je nejaky open mold, ale toto je este aj cinska znacka. V kazdom pripade vyzerali perfektne. Myslim, ze to bol finsky alebo estonsky Conti team, co na nich jazdil.

EDIT: tu su vsetky biky uz poskladane. Nadhera.
https://en.quick-bikes.com.cn/product/29.html

Prílohy:

conti2.jpg
conti2.jpg 108.66 KiB thumb_up0thumb_down

22.05.2025 - 13:16:36
08
Za mna uplne super, ale ja som uchyl na farby. S tymi kolesami to skvelo ladi. Fakt parada.

Edit: ¥ 32998 cena je dajaka somarina (configuration 5), ved to je 200 €.
22.05.2025 - 13:31:25
00
Je to 4050 EUR, asi pozeras japonsky yen. Je to cinsky yuan :)
22.05.2025 - 13:37:54
01
Dik, tak ako je som dal do Googla. To je za Duru Di2 ale ze nenormalna cena!
22.05.2025 - 13:38:55
03
arrow_leftMatkough napísal:
Dik, tak ako je som dal do Googla. To je za Duru Di2 ale ze nenormalna cena!

A presne v tom je ta krasa vyborneho pomeru cena/vykon tych cinskych ramov a kolies, ked si za ram nevypytaju dvojku a za kolesa tiez, tak potom bike na dure nemusi stat osmicku.
22.05.2025 - 13:56:58
05
Yep, tak to dava zmysel. Aj Suncycle to podla mna robi takto pomerne dobre z toho co na ich webe vidim aj z fora co som si vsimol.
22.05.2025 - 14:04:01
00
No veď hej ,ale stále máš len činu na dure...Mne to nevadí ,sám mám Ican na Rede,ale väčšine ludi to logiku nedáva,keďže rám je predsa základ,hoci ho vie aj číňan urobiť krásne aj zvnútra,ale Tarmac to nebude nikdy.Kdezto na 105ke by kľudne byť mohol.
22.05.2025 - 14:25:40
01
Mas pravdu, nebude, ale treba si priznat aj to ze pri tych tarmacoch a dogmach atd je pomer cena/vykon strasny, ramy to mozu byt lepsie, ale vacsinu tej ceny aj tak zial tvori stale znacka, neni normalne, aby tie ramy skutocne stali 6 tisic.
22.05.2025 - 14:34:16
02
ved aj ten tarmac robi cinan v cinskej fabrike ...

na cinsku kvalitu malo zmysel nadavat mozno tak pred desiatimi rokmi, ked vo vyrobe karbonovych ramov stale vladol taiwan (ak neratame nejake butikove europsko-americke znacky) ... ale dnes si myslim, ze sa cina technologiou uz asi dotiahla a vedia robit aj kvalitne veci (ked si to zakaznik zaplati), ved preco si tam davaju vsetci vsetko vyrabat?
22.05.2025 - 14:47:21
00
O tom, ze Cinania vedia robit kvalitne veci, nikto nepochybuje.
22.05.2025 - 14:57:30
02
arrow_leftMatkough napísal:
Yep, tak to dava zmysel. Aj Suncycle to podla mna robi takto pomerne dobre z toho co na ich webe vidim aj z fora co som si vsimol.


Za mňa teda čína na ultegre di2 za 5000e resp. 1900e za samotný open mold rám nepríde ako nejaká výhra (slnečnýbicykel).
22.05.2025 - 15:02:26
02
arrow_leftblackpyros napísal:
Mas pravdu, nebude, ale treba si priznat aj to ze pri tych tarmacoch a dogmach atd je pomer cena/vykon strasny, ramy to mozu byt lepsie, ale vacsinu tej ceny aj tak zial tvori stale znacka, neni normalne, aby tie ramy skutocne stali 6 tisic.


Neexistuje aby výrobná cena rámu bola vyššia ako +-2000€ (so všetkým ako sedlovka a vidlica), to len renomované značky ako Pinarello, Specialized, BMC a podobne využívajú to, že ľudia sú proste ochotný zaplatiť 8-15tis€ za bike ktorý v skutočnosti môže stáť o polovicu menej, ostatné tvorí iba marža (v menšej mierke transport, skladovanie a pod)
Žiaľ žijeme v dobe, kde 5€tis bicykel je považovaný ako entry-level bicykel, to je extrémne šialené.
Keby ľudia nekupovali tie predražené bicykle tak by sme neboli tam kde sme, ak by klesol dopyt po "špičkových" bicykloch tak by postupne klesli aj ceny.
Ja som síce majiteľ "low-entry-level" cestaku Merida Scultura 4000 (kde je 2300€ stále mega veľa peňazí) no stále platí že Merida, Canyon a Cube majú stále najlepšie ceny na skladanky, ale do budúcna pojdem cestou yoeleo, winspace, seka, elves a pod.

A treba doplniť že tie vysoké ceny robí najmä aj to, že dané bicykle sú v profi pretekoch, čiže ich prezentácia na Giro, TdF, Vuelta a pod. tiež tomu dopomáha tým, že si výrobca môže pýtať vyššie ceny, kedže ich bicykle jazdia elitní jazdci.


Naposledy upravil Roman98 dňa 22.05.2025 - 15:30:13, celkovo upravené 2 krát.

22.05.2025 - 15:11:48
02
keyboard_arrow_up