Odpoved je jednoducha, v Shimane nahanali to, co Sram nema, rychlost a ergonomiu. Keby urobili kopiu Sramu, tak to bude drahsie, lebo patenty a ajtak by kazdy frflal, ved je to iba kopia Sramu. Takto si to najde svojich zakaznikov, presne tych, ktorym z nejakeho dovodu nevyhovuje Sram.
Ale bavi ma sledovat tie reakcie kde Sram-akom nevadi rychlost Sramu, ale vadi im dizajn Shimana, nevadi im ergonomia podu, ale vadi im ze Shimano zaspalo dobu. Podla mna trh dostal novym Shimanom impulz a maju sa aj v Srame zase nad cim zamyslat.
vydat 6 rokov po konkurencii svoje vlastne AXS (a iba v tej najvyssej verzii), ked uz konkurencia velmi pravdepodobne riesi 3. generaciu, a potom to marketingovo otacat, ze sme rychlejsi v radeni na stojane (aj ked vsetci vieme, aka to je blbost a com vlastne to “obetovanie rychlosti” u Transmissionu je), by som ja osobne nenazval impulzom
inak ale su imho tie
kluky a
brzdy podarene ?