A preto vozim nahradnu baterku :-)
06.06.2025 - 11:56:36
01
arrow_leftdodo58 napísal:
Odpoved je jednoducha, v Shimane nahanali to, co Sram nema, rychlost a ergonomiu. Keby urobili kopiu Sramu, tak to bude drahsie, lebo patenty a ajtak by kazdy frflal, ved je to iba kopia Sramu. Takto si to najde svojich zakaznikov, presne tych, ktorym z nejakeho dovodu nevyhovuje Sram.

Ale bavi ma sledovat tie reakcie kde Sram-akom nevadi rychlost Sramu, ale vadi im dizajn Shimana, nevadi im ergonomia podu, ale vadi im ze Shimano zaspalo dobu. Podla mna trh dostal novym Shimanom impulz a maju sa aj v Srame zase nad cim zamyslat.


vydat 6 rokov po konkurencii svoje vlastne AXS (a iba v tej najvyssej verzii), ked uz konkurencia velmi pravdepodobne riesi 3. generaciu, a potom to marketingovo otacat, ze sme rychlejsi v radeni na stojane (aj ked vsetci vieme, aka to je blbost a com vlastne to “obetovanie rychlosti” u Transmissionu je), by som ja osobne nenazval impulzom

inak ale su imho tie kluky a brzdy podarene ?
06.06.2025 - 12:04:04
02
arrow_leftromanx napísal:
A preto vozim nahradnu baterku :-)

Aj ja uz ale tak ?‍♂️

Sa divim ze som tu necital este napr o tomto
https://www.biker.sk/157503/shimano-predstavilo-automaticke-radenie-qauto-napajane-zadnym-nabojom/
06.06.2025 - 12:11:20
04
SRAM nespi:

https://www.pinkbike.com/news/spotted-new-sram-t-type-drivetrain-components-leogang-world-cup.html
06.06.2025 - 12:34:17
05
scarinko a neslo ti ani prehodit cez AXS button priamo na prehadzovaci? Myslim ze tam je ta zaloha, ze ak uz ti nejde prehodit standardne tak tym tlacidlom by to este malo ist prehodit na nejaky kompromisny prevod.
Pripadne nosit so sebou nahradnu baterku, rovnako sadu na opravu defektu.
06.06.2025 - 13:01:44
10
Vôbec, prehadzovacka hrala mrtvolu
06.06.2025 - 13:02:29
00
hlavne nekupovat sh*tne cinske baterky... to by pomohlo skor ako nahradna bateria.
06.06.2025 - 13:03:46
01
arrow_leftscarinko napísal:
Aj ja uz ale tak ?‍♂️

Sa divim ze som tu necital este napr o tomto
https://www.biker.sk/157503/shimano-predstavilo-automaticke-radenie-qauto-napajane-zadnym-nabojom/

Ten zadný náboj Auto shift nie je taká zaujímavá téma ako dlho očakávané XTR. Ten náboj je skvelý a určite časom nájde uplatnenie na väčšom počte bajkov ako top XTR. Je to vlastne automatické radenie bez nutnosti batérie. Podobne ako flight attendant sa najskôr učí za akých okolností a kedy radíš a potom preraďuje podľa tvojich zvyklostí.
06.06.2025 - 13:12:25
00
ten button ti prehodi ak ma salter stavu v baterii ale nedostane impulz od radenia. ak nema stavu samotny salter nema ako prehodit.
ja stale nechapem preco sa za el radenim zenie tolko ludi. raz za rok vymenim lanko a bowden a ide to ako nove. ked sa to casom vyvakla, alebo nieco urvem neboli ma to vymenit. nemusim riesit ze uz mi vekom klesla kapacita baterie a nevydrzi to 400 ale 300, alebo vydrzi mi to celodenku? mam uz kupit novu? 60€ za bateriu? v dnesnej dobe riesit dalsiu speci nabijacku ked sa da dat usb-c priamo na bateriu...
a to verim ze mechanika sa da stale vylepsit. minimalne radiaca packa urcite. ale zakape to ako mechanicke kotucovky ktore sa mohli este posunut a bohate by postacovali velkej vacsine ludi.
06.06.2025 - 13:20:19
05
Vidim to rovnako, akosi stale dufam, ze shimano predstavi nejaku novu mechaniku na 12 sp (CUES sa mi fakt paci inac). Ked nie, tak asi vyskusam ele XT ale ele DEORE. To ele XTR sa mi paci ale mne staci nieco lacnejsie. Ako sem tam narazam na nete na info, ze nieco bude ale neviem co a neviem kedy.
06.06.2025 - 13:26:32
00
V minulosti som jazdil 30z s 10-51/52z, teraz skúšam 32z s 10-51/52z a teraz zvažujem či by nebol super kompromis s novým XTR 28z s 9-45z - konečne menšie ramienko a kazeta. Či by s tým na MTB alebo pri montáži bol nejaký zádrheľ? Ak by to fungovalo, tak by to bolo super.
06.06.2025 - 13:38:30
00
arrow_leftmirec16 napísal:
vydat 6 rokov po konkurencii svoje vlastne AXS (a iba v tej najvyssej verzii), ked uz konkurencia velmi pravdepodobne riesi 3. generaciu, a potom to marketingovo otacat, ze sme rychlejsi v radeni na stojane (aj ked vsetci vieme, aka to je blbost a com vlastne to “obetovanie rychlosti” u Transmissionu je), by som ja osobne nenazval impulzom

inak ale su imho tie kluky a brzdy podarene ?


K tvojej poznamke o radeni na "stojane" od cloveka, co jazdi transmission uz nejaky piatok a rozdiel v rychlosti si vsimol hned na testovacke, ani stopky nemusel zapinat.
https://youtu.be/Tk17JVs1-SY?t=747

Marketingovo to otacaju najma ti, ktori ostali zaseknuti v poslednych 6 rokoch a tvaria sa, ze nove XTR DI2 vlastne prislo neskoro a je uplne zbytocne, lebo uz maju vsetci nakupeny SRAM AXS a nic ine ako elektricky SRAM nedava podla nich zmysel.
06.06.2025 - 13:40:26
00
presne toto aj mne napadlo :) ... akurát na mtbčku jazdím 32/10 veľmi často ... rozhodne častejšie ako na graveli 42/10 ... tak či by to okolo tak malého kolieska zvládla reťaz
06.06.2025 - 13:41:54
00
arrow_leftTecka napísal:
hlavne nekupovat sh*tne cinske baterky... to by pomohlo skor ako nahradna bateria.

Chapem tuto jednoduchu narazku ale sklamem ta. Robi to aj original SRAM baterka a potvrdilo to tu viac ludi takze si si zbytocne kopol a netrafil ?

Edit: tu je ak dokaz ze to robi aj sram original a treba ju zobudzat zo sleepu.
https://www.facebook.com/share/v/19Zm9dPnRV/


Naposledy upravil scarinko dňa 08.06.2025 - 17:24:49, celkovo upravené 1 krát.

06.06.2025 - 13:48:01
00
arrow_leftrorschach napísal:
Vidim to rovnako, akosi stale dufam, ze shimano predstavi nejaku novu mechaniku na 12 sp (CUES sa mi fakt paci inac). Ked nie, tak asi vyskusam ele XT ale ele DEORE. To ele XTR sa mi paci ale mne staci nieco lacnejsie. Ako sem tam narazam na nete na info, ze nieco bude ale neviem co a neviem kedy.

a co nove by mala mat ta nova 12sp mechanika? tak ako na ceste mechanika uz asi dosiahla EOL a vsetky novinky budu uz len elektricke
ja tiez uvazujem ze nad novym bikom, ale elektriku asi nechcem, cize do uvahy pripada klasika XTR 9100 a na tom nevidim nic zle (pukajuca kazeta sa da nahradit z 9200 :) )
06.06.2025 - 13:56:04
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
keyboard_arrow_up