Lokalizácia
Formulár sa odosiela
luckatomova Objednávku som preverila, nakoľko v nej boli robené zmeny (posledná 14.7.), systém nie úplne adekvátne posunul avizovaný dátum doručenia na 23.7. . Nakoľko v "rade" pred vašou objednávkou bolo do dnešného dňa veľké množstvo objednávok so skorším avizovaným dátumom doručenia, objednávka nebola odoslaná skôr. Objednávka je aktuálne na expedícii pripravená na zabalenie a bude dnes odoslaná.
Zobraziť komentár 17.07.2025 - 11:02:42
00
prosím vás, mám objednávku s prevzatím v pradiarni v stave Objednávka sa prepravuje na výdajné miesto ... som zvyknutý, že a kto urobím takto tak buď je doručená ráno do 10:00 alebo nie je ... potrebujem si naplánovať čas dnes po 15tej a teda viete mi prezistiť či to tam bude alebo nebude? ak nie budem plakať ale čo už, to tej stredy budúceho týždňa ma to tam počká

Objednávka č. 1349495
Zobraziť komentár 17.07.2025 - 12:46:10
00
lapaloma Objednávka je na ceste na odberné miesto a bude na predajni dnes okolo 15:00. Počkajte prosím na SMS. Ak by ste sa pre ňu nestihli zastaviť, štandardne vás počká na predajni 7 dní alebo cez detail objednávky si viete predĺžiť dobu na vyzdvihnutie o ďaľších 7 dní akonáhle bude pripravená na prevzatie.
Zobraziť komentár 17.07.2025 - 13:21:17
00
ako sa dá vytvoriť servisná objednávka? mám jedno koleso,kde je zničený ráfik-nový ráfik už mám,potrebujem ho vymeniť,ale chcem aj komplet nové špice a niple,tekže pôvodný ostane len náboj.
treba to všetko odniesť napr. do MTBiker BA a tam sa dohodnúť,alebo sa dá objdenávka vytvoriť aj doma ? nejako to tam neviem nájsť-dík.
Zobraziť komentár 06.08.2025 - 15:48:39
00
Dano5
https://www.mtbiker.sk/shop/informacie/servis.html
Zobraziť komentár 06.08.2025 - 15:49:52
10
Noo, myslím si, že cena je po Trumpovom cle :lol: https://www.mtbiker.sk/shop/komponenty/bowdeny-a-lanka/prislusenstvo/sram-koncovka-radiaceho-bowdenu-4-mm-cierna-1-ks-p39044.html
Zobraziť komentár 24.09.2025 - 19:23:25
01
martinko76Ďakujeme za nahlásenie, upravili sme :)
Zobraziť komentár 25.09.2025 - 07:37:32
00
"Cenu produktu nie je možné dorovnať
Mrzí nás to, ale ponuky z tohto obchodu nedorovnávame, keďže sa nenachádza na našom zozname preverených obchodov, alebo neponúka služby porovnateľné s našimi."

to akoze vazne ste sa rozhodli toto vypisovat pri kazdej ziadosti o dorovnanie ? nejdem tu pisat na ake obchody sa objavi tato hlaska, ale je ich vela a ide o skutocne velke a na SVK etablovane specializovane cyklo eshopy, ziadne garazovky s trzbami 1000€/rok
Zobraziť komentár 27.10.2025 - 20:32:44
06
Podobná skúsenosť. Keby tam tá možnosť dorovnania nebola, človeka by to ani zďaleka nenaštvalo tak, ako keď je a zakaždým s negatívnou odpoveďou...
Zobraziť komentár 28.10.2025 - 10:47:07
02
ak dany material vidim lacnejsie u ineho predajcu tak proste to kupim tam a nebudem sa doprosovat niekde inde
Zobraziť komentár 28.10.2025 - 10:53:19
02
Ako prepac ale to nie je ziadne doprosovanie, ved taketo sluzby ponukaju aj velke nemecke obchody napriklad.
Chcem objednat vsetko na jednom mieste tak poziadam o dorovnanie ak to neni 2-3 eura, co je na tom divne??
Ak je to tak ako pisu chalani hore potom je to zbytocnost taku funkciu mat, svojim sposobom je to zavadzanie spotrebitela. Vieme dorovnat cenu ale nevieme 🤷🏼‍♂️
Zobraziť komentár 28.10.2025 - 10:57:49
06
ja som ziadal 3x (aspon sa mi tak mari) - 2x dorovnali a 1x navrhli kompromis (vyuzil som - zratal som si postovne + sposob komunikacie + moznost a sposob reklamacie ...)
je to na kazdom - poziadanie stoji 1 minutu a ked nevyhoveju, tak nakup tam kde je vyhodnejsie pre Teba ...
Zobraziť komentár 28.10.2025 - 12:45:01
04
Pani, netreba za vsetkym vidiet zly umysel:
- nemame garanciu dorovnania, nikdy sme ani nemali. Vieme dorovnat ceny, ktore nam este davaju zmysel, ale nemozeme ist do uplnej straty na produkte.
- donedavna sme dorovnavali ceny manualne - zakaznicka podpora musela overit cenu, dostupnost, zvazit ci ide o doveryhodny obchod a podla toho dorovnat ci nedorovnat cenu. Zaberalo to vela casu a zakaznik dostal odpoved az o niekolko hodin.
- toto sme zautomatizovali a robime dorovnanie automaticky pre desiatky webov, ktore mame na whiteliste. Znamena to ale aj to, ze stranky ktore nemame na whiteliste odmietame automaticky. Whitelist priebezne doplname, ale jednoznacne tam nebudu vsetky weby, ktore zakaznici chcu dorovnavat - a vela stranok tam ani nebude, lebo nechceme dorovnavat weby, kde vieme ze byvaju problemy s dostupnostou, dorucenim alebo reklamaciami.
- ako pisal Kindo, ziadost je rychla, spatna vazba je rychla, nevidim dovod na hnev, ak nie sme schopni dorovnat.
Zobraziť komentár 28.10.2025 - 17:19:35
010
No napisal si vela, a vlastne nic k veci, riesi sa tu uplne ina vec
Tu nikto nenamieta ak dovodne nedorovnate cenu, tu sa riesi ze hromadne odmietate prijat ziadost na posudenie ..
Ja sam napr.nakupujem len asi v 3-4 velkych eshopoch, doteraz nikdy pri manualnom posudeni nebol problem dorovnat, alebo napisat ze neda sa .. teraz bez sance, vsetky skoncia uz pred dverami pri tej vyssie uvedenej hlaske
Zobraziť komentár 29.10.2025 - 08:05:56
02
Ale ved napisal, ze sa to deje automaticky. Ked nie je eshop na dorovnanie v zozname povolenych, tak automaticky ti pride sprava, ze to nejde.
Zobraziť komentár 29.10.2025 - 08:27:49
02

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
cron
keyboard_arrow_up