Lokalizácia
Formulár sa odosiela
Samozrejme, že sa bavíme len o pomeroch východného bloku. V rámci svetovej produkcie to bolo k niečomu tak do roku 1975. Pochopiteľne nebudem porovnávať triedu žiguláku s Mercedesom W116. V tom segmente C to vedelo udržať krok povedzme s Kadett-om gen. B. Neskôr už to začalo byť v rámci západnej európy zastaralé auto.
Zobraziť komentár 20.07.2025 - 20:25:19
00
Russian cars - then and now

i.imgur.com
Zobraziť komentár 20.07.2025 - 20:34:44
05
Ale treba zohľadniť aj podmienky, kade sa tie autá majú pohybovať
Zobraziť komentár 20.07.2025 - 22:57:50
01
:facepalm:
Zobraziť komentár 20.07.2025 - 23:02:20
11
Myslel si vektory?
Zobraziť komentár 20.07.2025 - 23:16:56
02
mozno cestovanie casom…
Zobraziť komentár 21.07.2025 - 21:40:06
00
Tak, ako sa európske auto "nechytá" v Amerike, tak sa ázijské auto nechytá v Európe. Choďte vy, hejteri ruských áut pozrieť do Arménska. Volgy sú taxíky bežne, hasičské autá sú uraly, bežné sú uazy v horách a sú tam veľa zilov. Na tie ich podmienky sú to ideálne autá, na európsku infraštruktúru sú to veľmi neefektívne vozidlá
Zobraziť komentár 21.07.2025 - 22:08:02
00
Reklamny slogan - Lada, auto do nepohody :lol:
Zobraziť komentár 21.07.2025 - 22:27:42
00
corsair, sice ciastocne chapem, co si chcel povedať, no 'tak sa ázijské auto nechytá v Európe' je nie uplne pravda, zober si (moju obľúbenú) H Jazz,alebo Civicy, Toyoty, o Kia a Hyundai ani nehovorim...
Zobraziť komentár 21.07.2025 - 22:51:44
03
Nie je pravda ani to, že európske autá sa nechytajú v Amerike. Amíci milujú európske autá ako Maserati, BMW, Mercedes...len na to proste nie každý má. A ak začnem ísť takým meradlom, že "pozri čo jazdí v Arménsku", tak budem musieť konštatovať, že napríklad pre krovákov je najlepšie auto konský povoz.
Zobraziť komentár 21.07.2025 - 22:59:03
02
arrow_leftcorsair napísal:
Tak, ako sa európske auto "nechytá" v Amerike, tak sa ázijské auto nechytá v Európe. Choďte vy, hejteri ruských áut pozrieť do Arménska. Volgy sú taxíky bežne, hasičské autá sú uraly, bežné sú uazy v horách a sú tam veľa zilov. Na tie ich podmienky sú to ideálne autá, na európsku infraštruktúru sú to veľmi neefektívne vozidlá

Si úplne mimo. India aj vidiecka Čína je plná európskych aj ázijských (japonských, indických) áut, a fungujú tam desiatky rokov v podstate bez údržby, o Afrike ani nehovoriac. Benzín, olej, zváračka. Toto je napríklad stanovisko taxíkov v nepálskom Beni, podhorskej dedine pod Annapurnami, odkiaľ sa vozili turisti po tých pseudocestách (samozrejme nespevnených) priamo pod vrcholy. Corolly z roku 1972.
Príloha:
IMG_6772[1].jpg
IMG_6772[1].jpg 287.83 KiB thumb_up0thumb_down



Nehovoriac o tom, čo jazdí po horských oblastiach trebárs v Čiernej Hore, aby sme nešli ďaleko...
Zobraziť komentár 21.07.2025 - 23:20:45
24
Alebo kuknut do Dubaja... hops aha, oni ale nepredrbali prachy za nerastne suroviny a postavili za ne normalne cesty aby nemuseli jazdit v zigulakoch...
Zobraziť komentár 21.07.2025 - 23:34:10
21
Ale Dubaj neni "velmoc"😄
Zobraziť komentár 22.07.2025 - 05:59:56
00
V ZSSR v 80-tych rokoch zatĺkali podvaly na železniciach ženy. V automobilkách pracovali ženy. Väčšina chlapov boli vojaci. Veľká časť obyvateľstva alkoholici. Pracovitosťou zrovna nevynikajú. Veľmoc len vďaka rozlohe, nerastnému bohatstvu (o to sa ale oni sami nijako nepričinili) a jadrovým zbraniam. Až na centrá niekoľkých najväčších miest je to chudobná krajina. Pritom by mohli byť reálne skutočná veľmoc a to aj ekonomická, ak by mali mentalitu Japonska alebo Nemecka. Škoda reči...
Zobraziť komentár 22.07.2025 - 10:38:25
114
Z tou ichruzzkou naturou ,surovinami a nemeckou pracovitostou,Boh nám pomáhaj by sa ruzzky učila aj celá Európa 🫤
Zobraziť komentár 22.07.2025 - 13:11:23
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu
keyboard_arrow_up