turbi: tým semeringom myslíš klzné puzdro? ja mám v týchto názvoch tesnení a iných vnútorností chaos, niekto povie semering, niekto gufero, kto sa má potom v tom vyznať... myslím, že najlepšie je to pomenovať klzné puzdro a stierací krúžok...
k tej tore: ja mám doma dve tory, jedna je retail 2006 (318 uturn) a druhá oem 2006 (302 soloair). obidve majú vnútornosti spodných nôh úplne rovnaké a vyzerajú tak, ako lapierrov recon. až na jeden detail, skoro všetky tory majú lacnejšiu verziu stieracích krúžkov, ktoré sú čierne a nie je pod nimi molitanový krúžok na olej. existujú však aj tory, ktoré majú stieraky sivej farby aj s tými molitanmi. nepodarilo sa mi však zistiť, od čoho to závisí. okrem toho som čítal informácie, že existujú oem verzie tory, ktoré majú miesto klasických kovových klzných puzdier len lacné plastové, ktoré sa navyše nedajú vymeniť. ja osobne som takú vidlicu nikdy nevidel ani na obrázku (mám na mysli rozobratú, resp foto vnútrajška spodného monobloku), čo ale neznamená, že taká neexistuje. zdá sa mi, že to info vypustil pred cca 2 rokmi niekto z exima tu na fóre, ale možno sa mýlim... každopádne do tory patrí olej a nie vazelína...
12.02.2009 - 20:40:32
00
Hej, myslel som to klzne puzdro v nohe. S tým chaosom máš pravdu. hehe
Myslím že záhada je mojim a Martinovym príspevkom vyriešená. hehe
Jedine že by karty ešte zamiešal jeden Sráč. hehe
Koniec hlásenia.
12.02.2009 - 20:53:32
00
A je to dost odborny servis myslim(ked im tam v servise visel cannondale rush a majitel sa on nebal.
u mňa visieva kadečo a vždy sa bojím :lol: .... biky a vidly sprosťaci :roll:
PS: nevedomosť .... ani ty si sa nebál :wink:

dve rovnaké vidly, rovnaký ročník naozaj nemusia byť rovnaké. Zrejme to vyzerá že si výrobca dáva vnútrajšky podla nálady a podla toho čo má momentálne skladom. Rozdiely v použitých guferách u RS šede vs. čierne je obrovský na kvalite chodu a odporu. Pre info šedé dávajú podstatne menší odpor ako čierne a netreba ich dodatočne upravovať. Na druhej strane sú viac náchylnejšie na poškodenie (makké)

plastové púzdra som už videl, ale tie bolo možné vyraziť von a dať nové. Nebol to RS, ale predpokladám že to bude rovnaké. vnútrajšok je vždy konus, takže ak ich tam dostali musia ísť aj von ....

Jedine že by karty ešte zamiešal jeden Sráč. hehe Koniec hlásenia.
nechcel som vstupovať, ale ked ti tak chýbam .... :lol:
13.02.2009 - 08:40:41
00
No ohladom tej mojeje tori........volal som servisakovi a ze daval olej aj do spodnych noh.......a ku chodu vidlice: zda sa mi ze sa o nieco zjemnila pocas jazdy, ona v terene ide super citlivo a drhne iba ked ju pomalinky ked stojim stlacam.No budem to muset prezit 8) ..a ako vravim dokedy nebola rozobrana som vobec ani nemyslel na to ze ide zle...je mozne ze by sa o nieco teraz zlepsil chod vidlice ked tam dolial novy olej aj ked ma vidla malo najazdenych (moj odhad tak 200km) ??
13.02.2009 - 14:48:57
00
Ano zabehol si ju, takže môže ísť o niečo lepšie ako nová s najazdenými 0 km.
13.02.2009 - 14:53:45
00
Sry zle som sformuloval otazku :lol: ...chcel som napisat ci sa este moze zlepsit chod odteraz co tam mam novy olej.
13.02.2009 - 15:03:14
00
Si myslis ze sa tam sucha plech o plech?? ee je tam taky plast po ktorom tie nohy klzu, ten sa v pripade vaklu (vraj) da vymenit.


nemyslim, ale az po Turbiho prispevku je jasne, ze tou "plastovou trubicou" boli myslene klzne puzdra
13.02.2009 - 15:27:17
00
keyboard_arrow_up