vpodstate to bude problem kazdej vidli,ktora nema olejovy kupel,alebo uzavretu patronu,ciže vacsiny suntourov.
23.11.2009 - 20:50:07
00
nemozeme zasa za tu cenu chciet zazraky...
23.11.2009 - 21:23:11
00
dnes som to skusil aj ja .. pomohlo to. ale nechtiac sa mi podarilo vypustit trochu oleja z tlmica. ako a akym olejom naplnit znova tlmic? vidlica zda sa pracuje normalne akurat nefunguje lock.
26.11.2009 - 22:41:34
00
Ohladom tohto problemu som Milanovi pisal a odpisal mi toto: Musí se uvolnit vstup do tlumiče a tlak i trochu oleje odpustit. Provede
se to bez rozebírání celé vidlice. Vyrtrhne se kolečko regulace
expanzního útlumu dole na pravé noze vidlice. Zústane tam trčet váleček
s vnitřním osazením na velký imbus. Vyšroubuje se a vyndá, tež se vezme
znovu to kolečko regulace expanzního útlumu, na kterém je malý imbus a
tímhle se vyšroubuje taková dlouhá tyčka (jehla regulace) tím se uvolní
vstup do tlumiče a uvolní tlak. Je možné upustit i trochu oleje. Ale
pozor, ne mnoho, nezamykal by lock v horní části zdvihu. ( max cca 4 ml)
Vše se smontuje zpďět a je opraveno.

Milan Slanec


Robil som to podľa tohoto, ale keď som vyberal ihlu regulácie tak mi vytieklo oleja a týmt pádom nejde lock-out. Aký olej tam doliať?
Ako to vlastne spraviť, pretože robil som to tak, že som bike otočil a keď som vyberal tú ihlu tak olej najek podozrivo vytláčalo... Grembliak :tmi:

edit: tak vyzerá, že lock nakoniec funguje ale keď stlačím vidlu keď je zatvorený tak trošku vytečia oleja asi zle tesní....
27.11.2009 - 19:13:00
00
ja som tiez dnes opravoval lock. 10ml oleja ma delilo od uplnej nefunkcnosti a funkcnosti locku. spravis to takto.. vytrhnes riadenie odskoku, imbusom odsrobujes matku na ktorej drzal, a mensim imbusom vysrobijes ihlu. obcas sa mi stavalo ze sa mi cely tlmic tocil a nedalo sa vysrobovat vyriesis to tak ze pouzijes dlhsi imbusak a popri srobovani zaroven tahas tlmic do hora. pozor nemozes sfunknut vidlu!!! vytiahnes ihlu a doplnis olej, bohuzial sa neda hned odskusat ci je ho dost takze to musis cele zlozit (okrem koliecka regulacie nech sa nevyvakle) par krat prepruzit na prazdno najlepsie az k dorazu a potom skusit lock, ked nejde je este malo oleja. ja som to robil na 4 krat:) potom musis matku na ktorej drzi koliecko regulacie omotat teflonovou paskou respektive tam dat bud tesnenie alebo vodarenske tesnenie, nasadit koliecko nastavit odskok aky si mal a mozes fungovat dalej.
olej som dal hydraulicky (made in "oci pozri sa prosim v robote ci nemate 10W hydraulicky olej, dakujem!")
01.12.2009 - 20:00:49
00
keyboard_arrow_up