Nuda,
nemáš začo.
26.02.2010 - 16:23:45
00
o co tu ide? |-)
26.02.2010 - 16:44:57
00
Kellys ma nahodou lahke a dobre HT ramy :) ... ktore vydrzia viac ako niektore nemenovane (Merida) :lol:
26.02.2010 - 17:12:48
00
Záleží od toho, čo s nimi jazdec robí. Chlapci z Bike teamu BA s tebou súhlasiť asi nebudú... :lol:
26.02.2010 - 17:14:07
00
Moze mi niekto rozumne vysvetlit ako moze mat takato tema za 4 hodiny 4 strany?
Dakujem.

To ti teda neviem vysvetliť. Ale boli tu už aj infantilnejšie témy, ktoré za 4 hodiny mali viac strán a nakoniec boli vymazané...
26.02.2010 - 22:33:28
00
Ako tak rozmyšľam, tak by som delil výrobcov na 4 kategórie:

1.
Klasický výrobcovia, kde sa vyrábajú bicykle už niekoľko generácií. Majú vlastný vývoj a pokúšajú sa dostať techniku aj technológiu trochu ďalej. Vyrábajú dostatočný počet bicyklov, aby si mohli dovoliť diktovať ázijským výrobcom, čo chcú vyrobiť, aké materiály a technologické postupy majú použiť. Vstupná kontrola týchto komponentov je tvrdá, tolerancie žiadne alebo minimálne, technologické postupy často nekompromisne kontrolované priamo vo výrobe. Zamestnanci fabričky sú zvyčajne tiež zamestnaní už niekoľko generácií, často sú to bývalý cyklisti. Väčšina zamestnancov pravidelne rekreačne jazdí. Vedia na čom chcú jazdiť a vedia to aj vyrobiť. Vyrábajú svoje produkty s láskou a dá sa povedať, že každý vyrobený bicykel má dušu.

2.
V podstate to isté ako 1., len je to masovejšia výroba a tradícia kratšia. Robotník pri páse si netyká s majiteľom a ten nepozná všetkých robotníkov po mene. Robotníkom pri páse je zvyčajne cyklistika ukradnutá, hlavne že uživí rodinu. Ak mu zaplatia viac v automobilke alebo pri montáži práčiek, tak pôjde tam. Výrobky sú špičkové, oproti 1. im však chýba tá pridaná "duša" pri výrobe.

3.
Garážoví výrobcovia, ktorí majú inovatívne nápady (občas idú do slepej uličky - rovnako ako 1. alebo 2., ale častejšie, lebo tie nápady bývajú šialenejšie). Vyrábajú malé série exkluzívnych výrobkov, a teda aj patričnej cenovej úrovne. Často je ich cieľom prepracovať sa medzi 1. alebo 2., prípadne im aspoň výhodne predať patent, resp. celú výrobu. Občas sa to podarí, častejšie však po niekoľkých rokoch zanikajú.

4.
Šmejdári, ktorí hľadajú najlacnejšie komponenty a výrobky sa snažia čo najdrahšie predať (to neznamená, že sú drahé). Výroba žiadna, len skladanie komponentov. Kvalita je druhoradá. Občas sa svoje produkty snažia obliecť do atraktívnych "kabátov", podľa možnosti však s čo najnižšími nákladmi. Väčšinou sú im zákazníci ukradnutí, hlavne že sú zisky...
26.02.2010 - 23:01:32
00
Teraz este napisat,ktore znacky kam patria ;-). Cela tato tema je tak trochu kontroverzna...
26.02.2010 - 23:21:53
00
Som rad, ze ste to presunuli. V podstate som sa rozhodol a idem sa zaujimat o dve znacky:
LAPIERRE A HAIBIKE ....a nepytajte sa preco, proste laska na prvy pohlad, sympatie ;)
27.02.2010 - 02:13:39
00
Top REBRICEK a mozno aj rebrik :)

Prílohy:

P6150219.JPG
P6150219.JPG 316.17 KiB thumb_up0thumb_down

P6150344.JPG
P6150344.JPG 249.08 KiB thumb_up0thumb_down

P9230008.JPG
P9230008.JPG 287.27 KiB thumb_up0thumb_down

27.02.2010 - 08:30:25
00
jj, take maloseriove chutovky :D
27.02.2010 - 08:31:45
00
keyboard_arrow_up