Pôvodne som sa nechcel vyjadrovať ale nakoniec prčo nie.Plne súhlasím s tým,že do servisu treba doniesť
bike s dokladom o kupe aby sa predišlo čorkám a čorkárom (samozrejme je to aj vec skusenosti a intuicie predavača ako ohodnoti zákaznika a či zobeire do servisu aj bike bez papierov na vlastne riziko)To s daňovákmi a policiou je trápna výhovorka a konina problém pre majitela biku by nastal v tom pripade ,že ak by v noci
servis vykradli som zvedavý ako by dokazoval policii,že ten bike čo dal do servisu bol jeho ked namá doklad daleko by asi nezašiel,že?Ale to je vec zakaznika nie servisu .Ako autorizovanému servisu by mi bolo úplne jedno kde to dotyčný kupil pokial ma doklad a tak isto si myslím,že keby to bolo prezentované zákaznikovi tak žiadne zastupenie žiadnej značky nemôže mať námietky,že autorizovaný servis v danej lokalite odmietol zákazníka pokila nemal doklad o kúpe. Zoservisujem zarobim zakazník bude spokojný,ja budem spokojný,značka respektíve zastupenie značku bude spokojné a život ide dalej.Takto to presadzuje viacero bike obchodov čo poznám,že vyžadujú doklad o kúpe.
Nepoznam JaNa, napoznám ISAKO ale ak to bolo naozaj tak ako je to prezentované v tom článku predavač alebo
servisák alebo kto to bol nekonal slušne ani profesionálne a potom z toho vyplýva že to naozaj spravil s trucu a nie s morálnych dôvodov.
Ja?No ak to bol tvoj brácko okrem a) ako podmienky čo si mu povedal by som mu povedal aj podmienku b) slušnosť.
A čislo 40% by som pri drahšich bikov kludne zvýšil minimálne v BA hlavne silničiek