andyapo: 2002 a starsie .. niektore 2003,2004 ale potom uz moc nie, sem tam nieco ale uz nie bezudrzbove uplne. Takze rec bola o 1999,2000,2001,2002,2003 modeloch aj to nie uplne o vsetkych.
winprog15: myslim, ze ziadny epicon, ani 100x tunovany u Milana sa citlivostou nebude chytat na 99' model Z1 pruzina/olej .. ktory fungoval rovnako, aj ked miesto oleja mal v sebe blato. Kazdopadne, citlivost je relativny pojem, a ako som uz kedysi davno Milanovi na bike-fore vysvetloval (svojho casu silne neuspesne), existuje dynamicka citlivost vidlice, ktoru na vahe nezmeras [a cuduj sa svete, za ten cas (co som sa nim hadal) uz zacali do vidlic montovat low a high speed compression/rebound
] a potom vec ako chod
vidlice vo zdvihu, kde vacsina vzduchovych vidlic prehrava na celej ciare, pretoze na zaciatku su super citlive a potom do zdvihu prepadaju cim vlastne sa stavaju skoro nefunkcnymi. Pripadne maju brutalnu progresivitu, vdaka ktorej 100ka
vidlica sa vlastne stava vidlicou s realnym zdvihom 5cm. A toto su fakty, ktore viem na vlastnej skusenosti z obycajneho jazdeni .. XC/AM .. zjazdy v tazkom terene velkou rychlostou (EN/DH) je este kapitola dalsia, kde ja osobne mam biele miesta, kde ale Epicon a podobne vidlice (vratane vacsiny Bomberov dnes) uz sa nevyskytuju.
Ale spat k teme... slusna vidlica za cenu do 150e nova zrejme jedine tunovany Epicon (ci nejaky model RST?), alebo jazdeny Bomber, ci Reba (eventualne este existuje myslim nejaky Manitou olej/pruzina .. a sem tam nieco).