Ahojte
Som šťastným vlastníkom Giantu Trance X2 ale nikdy predtým som nemal celopéro. Je to paráda ale som tak trošku blb z toho fúkania tých tlmičov. Podľa manuálu sa vidlica Fox 32 F120RL, zdvih 120 mm má fúkať na moju váhu 75kg aj s batohom na 99Psi a sag je okolo 18-30mm mne ale zíde dole len 1cm znamená to že by som mal ubrať ?
A čo sa týka toho tlmiču Fox Float RP2 tak tam by mal byť tlak na moju váhu 165Psi a sag 11-13mm a tam to zíde okolo 2,5cm tak tam treba zase prifúknuť? Mám v tom hokej či sa držať podľa tabulky alebo sagu. A ešte keby ste mi prosím vysvetlili ten pro Pedal na čo to vlastne je. Kážu aby sa po prejazde patníku tlmič zhúpol len raz tak to červené kolečko mám skoro na doraz na tvrdšie.

ďakujem za radu
13.07.2010 - 18:01:48
00
fukaj podla sagu, na tabulky sa vykasli. propedal je modra packa. cervene koliesko je tlmenie (spätneho chodu). Propedal zabranuje pohupovaniu pri slapani, ale znizuje citlivost
13.07.2010 - 18:05:28
00
takže nevadí keď mám červenú páčku skoro na najtvrdšie ? A ak som to pochopil tak propedal používať iba na stúpanie alebo cestu, dole kopcom nie.
13.07.2010 - 18:11:20
00
mam tranceaX2 vazim 73 a v predu mam 60 a vzadu cca 165Psi.... ja mam radsej maksie nastavenie cize preto 165 vzadu..ale kludne si to mozes fuknut na 170 175 a to uz ani propedal nepotrebujes nebude sa to hupat takmer vobec
13.07.2010 - 18:32:33
00
takže nevadí keď mám červenú páčku skoro na najtvrdšie ? A ak som to pochopil tak propedal používať iba na stúpanie alebo cestu, dole kopcom nie.


to je odskok .. aby ti vobec sa vracal tlmic daj pozor :!:
13.07.2010 - 18:37:51
00
už som asi úchylák, bike v izbe camelback na chrbte a fúkam nasadám upúšťam no masaker :)))
zistil som že v plnej zbroji je tých 165-170 na zadok asi ideál tlmič klesne tak o 12mm a predok teda musím pekne upustiť podla tabuliek to má byť 99Psi ale v tom prípade klesne iba o necelý 1cm čo je dosť tvrdé. Tých 60-70 je asi ideál. A to červené kolečko no trošku som ho povolil lebo ten tlmič naozaj išiel dosť ťažko.
13.07.2010 - 20:30:11
00
No takto .. musis zatlacit za sedadlo co najviac a co najrychlejsie pustit. Tlmic sa nesmie vracat pomaly :!: .. to by si ho zabil v terene. Cim mensi tlak v tlmici, tym menej silne tlmenie musi byt. Tlmic by sa ti mal vratit okamzite spat po takomto zatlaceni. Tazko takto radit .. kazdy to mame inak podla jazdenia...

Vidlicu by si mal byt schopny stlacit rukami pri plnej vahe (skocis na riaditka) na aspon 70% celeho zdvihu. To je orientacne cislo .. slovami klasika Pa-dlistu z bike-fora .. zdvih vidlice ak nevyuzijes naplno pri svojom jazdeni .. tak ju nevyuzivas. Darmo budes fukat na nejaky sag podla tabuliek :)

ps: na prve jazdy v terene si zober pumpu na vidlicu/tlmic a experimentuj .. kludne si najdi kus terenu, korene, a pod .. a skusaj a skusaj ..
13.07.2010 - 20:50:35
00
tlmenie by malo byt take rychle, aby ti pri zatlaceni za sedlo a rychlom pusteni nekoplo sedlo do ruky. tlmic by mal byt trochu viac pritlmeny ako vidlica. a ak ma vidlica aj high speed expanziu, tak mozes pritlmit aj tu. dufam, ze som ta dostatocne zmiatol:)
13.07.2010 - 21:50:38
00
Myslim,ze hej :lol: .. ale dobre si to napisal :nod:
13.07.2010 - 21:54:00
00
:) super tak si to hádžem a fúkam o sto šesť ale je to zábava :) ja som vedel prečo som si ho kúpil :))) vidlica pri 70 Psi je lepšia ako na 99 Psi podľa tabuľky len sa mi moc nepáči, že pri brzdení sa dosť ponorí ale asi je to o zvyku poprípade ju trošku dofúknem.
15.07.2010 - 11:51:43
00
Holt povetsine sa vzduchove vidlice prilis ponaraju .. treba pri strmsom dolukopci, alebo silnom prednom brzdeni ist za sedlo a odlahcit tak predok.
15.07.2010 - 12:16:12
00
A keď odlahčíš predok tak možno aj na hubu padneš, ale nesporne sa ti vidla v zjazde toľko nezanorí.hehe Ideálne je odľahčovať predok pri prejazde zákrutou, vtedy máš väčšiu pravdepodobnosť, že podšmykneš. hehe
15.07.2010 - 12:37:13
00
A preto neustale vidim takych ako ty zjazdovat dolu prudkym kopcom s vidlicou, ktorej zostava z celeho zdvihu asi tak 1cm co ma vzdy pobavi, pretoze nechapem naco im ta odpruzena vidla je :)
15.07.2010 - 12:44:20
00
Ďakujem, že si ma odhalil ako zjazdujem a ako mám zanorenú vidličku. hehe
15.07.2010 - 12:52:39
00
Ito; je jedno ci mas vzduch alebo pruzinu, pokial nemas LS kompersiu tak sa kazda vidla zanori pri brzdeni alebo navazeni sa na predok, a to ze ostava pri downhile len 1cm zdvihu este nic neznamena, pri vidlici nieje dolezite len to ci ma co "papat" ale aj ci je schopna sa zo zdvihu dostatocne vratit
15.07.2010 - 13:20:21
00
keyboard_arrow_up