Jasné,budeme len radi,pretože takýchto zákazníkov len v úvodzovkách nepotrebujeme,mimochodom ten výraz ´´zasran´´ si nechaj pre seba,nakupuj si teda cez webobchody,veď majú ako vravíš lacnejšie,mechanik mal dovolenku po roku,no a čo,ty by si bol už asi mŕtvy,keby si robil tak ako on,okrem teba je tu kvantum spokojných zákazníkov,takže nabúduce choď inde,nestojíme o teba...dobré
kolesá stoja viac,tie tvoje šunky nikoho netrápia,nebeháme ako splašení,to sa len zdá,lebo ako je logické,predajňa je veľká a tovar je aj tam aj tam,takže musíme behať,kritizovať je ľahké,by si si to mal vyskúšať,ja osobne mám bajk za 9 tisíc eur,jazdím 10 rokov,tak mi ku..nehovor,že kto sa tu nevyzná do bicyklov,možno do hydraulík nie som frajer,chalani sú tu viacerí,tak si nechaj bľudy pre seba,Ďakujem.Mišo Havlík,BM Bike.[/quote]
-------
tak toto teda nebola velmi profesionalna reakcia
netvrdim ze jedna kritika hovori o kvalite servisu
ale svoju mechanicku zrucnost obhajovat cenou vlastneho
biku ????
a myslim ze servisovat by ste mohli aj tzv. "sunky"
jazdim 40 rokov
